Arrenca l’11è Congrés de CCOO de Catalunya

L’11è Congrés de CCOO de catalunya se celebra del 4 al 6 d’abril, al Palau de Congressos de Barcelona, amb el lema “Fem CCOO”. CCOO d’Indústria hi participem amb una delegació de 97 delegats i delegades escollits en el 2n congrés de la federació.

Josep Anton Gómez serà el nou coordinador de CCOO d’Indústria de Lleida

Josep Anton Gómez ha sortit escollit per unanimitat nou coordinador de CCOO d’Indústria de Lleida, en el marc de la 2a Conferència d’aquest àmbit funcional, celebrada el 17 de febrer al nou local de CCOO de Lleida i en la qual han participat 42 delegats i delegades, que han aprovat per unanimitat els documents de Pla d’acció i Informe balanç, així com les candidatures als diferents òrgans de direcció.

Álvaro Muñoz, reelegit secretari general de CCOO d’Indústria del Baix Llobregat, Alt Penedès, Anoia i Garraf

Un total de 168 delegats i delegades dels sectors d’Indústria de les 4 comarques han participat en el 2n congrés de CCOO d’Indústria del Baix Llobregat, celebrat el 9 de febrer a Cornellà de Llobregat, i han aprovat per unanimitat tant l’Informe de balanç com el Pla d’acció, i també per amplíssima majoria les candidatures als òrgans de direcció, que encapçala Álvaro Muñoz.

Tot apunt per engegar el procés congressual de CCOO d’Indústria de Catalunya

A mitjan mes de desembre arrenca el procés congressual de CCOO d’Indústria de Catalunya, amb les assemblees congressuals de primer nivell a les empreses i centres de treball i les transversals a les comarques. En aquesta primera fase, a més de debatre i fer aportacions als documents congressuals, s’escolliran els delegats i delegades que participaran en els congressos o conferències dels sindicats intercomarcals o àmbits funcionals d’Indústria.

Quatre resolucions congressuals aprovades

En el marc del Congrés Constituent de CCOO d’Indústria de Catalunya es van aprovar les resolucions organitzativa i d’activitat sobre les Bases Programàtiques, i dues resolucions més que es van presentar a la mesa, una sobre la dona a la indústria i una altra de suport a les marxes per la dignitat.

Tot a punt per al I Congrés de la FI.CCOO.CAT

Aquest divendres, 30 de novembre, i dissabte, 1 de desembre, tindrà lloc el I Congrés de la Federació d’Indústria de CCOO de Catalunya, en el qual estan cridats a participar 250 delegats i delegades dels sectors del metall, mineria i energia elèctrica del conjunt de Catalunya.