Tot a punt per al I Congrés de la FI.CCOO.CAT

Aquest divendres, 30 de novembre, i dissabte, 1 de desembre, tindrà lloc el I Congrés de la Federació d’Indústria de CCOO de Catalunya, en el qual estan cridats a participar 250 delegats i delegades del conjunt de Catalunya que han estat escollits prèviament en els congressos dels sindicats comarcals i intercomarcals d’Indústria celebrats el mes d’octubre. També es comptarà amb la presència de convidats en representació de l’Administració catalana, de la patronal metal·lúrgica, de les federacions del metall dels sindicats UGT i USOC, i dels sindicats europeus IGMetall alemany, els italiants CGIL i FIOM i la CGT francesa.

En el marc d’aquest congrés, a més de renovar els òrgans de direcció de la Federació, s’han d’aprovar l’Informe de gestió de la feina feta en els darrers quatre anys i el Pla d’acció, que marca les línies estratègiques i els objectius que es marca la Federació per encarar el proper mandat. També s’hauran de debatre les esmenes als documents congressuals, tant els de la Federació com els de la CONC, i elegir les delegacions que participaran en els congressos de la Federació estatal i de CCOO de Catalunya.