Acció Jove

Adreça

Via Laietana, 16, planta baixa

[email protected]

Acció Jove és un grup de joves treballadors i treballadores que veiem en CCOO de Catalunya l’espai des d’on transformar les condicions de treball i de vida del jovent català.

Acció Jove – Joves de CCOO té com a objectiu organitzar i crear un espai de participació i formació d’aquelles persones joves que estan estudiant, que estan a l’atur o que ja treballen (moltes vegades en precari) que tingui un caràcter corresponsable amb CCOO de Catalunya.

A Acció Jove treballem amb el conjunt del món associatiu juvenil per aconseguir l’autonomia i l’emancipació amb drets cívics i socials del jovent català.

Acció Jove és un espai juvenil internacionalista i multiètnic on els treballadors i treballadores joves aspirem a guanyar la igualtat per gaudir de la diferència en un planeta habitable. Som solidaris amb la lluita per les llibertats i els drets dels treballadors i treballadores de països que no en tenen.

Baner Instagram Accio Jove

Twitter @jovesCCOO

Encara no estàs apuntat/da a la #XXEscolaAngelRozas? El cap de setmana del 22 al 23 d'octubre, les joves sindicalistes ens trobem per debatre i formar-nos en les eines que tenim per lluitar contra la precarietat juvenil.

Ja pots fer un cop d'ull al nostre horari!

En el #DiaVisibilitatBisexual reivindiquem la necessitat de visibilització de la realitat bisexual i la lluita contra els estereotips que els estigmatitzen. Des d'Acció Jove i CCOO ens organitzem per fer dels centres de treball espais segurs pel col·lectiu!

📢Necessitem un model d'oci per a la joventut que no estigui basat en l'extrem consumisme i amb la conseqüent precarització de les seves treballadores.

L'oci ha de ser segur. Ara toca pagar! 🪩🪩

Carrega'n més...