Acció Jove

Adreça

Via Laietana, 16, planta baixa

[email protected]

Acció Jove és un grup de joves treballadors i treballadores que veiem en CCOO de Catalunya l’espai des d’on transformar les condicions de treball i de vida del jovent català.

Acció Jove – Joves de CCOO té com a objectiu organitzar i crear un espai de participació i formació d’aquelles persones joves que estan estudiant, que estan a l’atur o que ja treballen (moltes vegades en precari) que tingui un caràcter corresponsable amb CCOO de Catalunya.

A Acció Jove treballem amb el conjunt del món associatiu juvenil per aconseguir l’autonomia i l’emancipació amb drets cívics i socials del jovent català.

Acció Jove és un espai juvenil internacionalista i multiètnic on els treballadors i treballadores joves aspirem a guanyar la igualtat per gaudir de la diferència en un planeta habitable. Som solidaris amb la lluita per les llibertats i els drets dels treballadors i treballadores de països que no en tenen.

Baner Instagram Accio Jove

Twitter @jovesCCOO

🎄4 de desembre al calendari d’advent de la #ConflictivitatLaboral

🎁A l’hora de comprar regals, fixem-nos en les condicions laborals! de qui fabrica els regals, i de qui ens atén a les botigues.

Hores extra i festius, es paguen!🎄
#Cadadiaunconflicte

🎄3 de desembre al calendari d’advent de la #ConflictivitatLaboral
🐟Els i les infants de l’Hospitalet estan enllaunats i necessiten més recursos amb urgència.
🪵Al Tió no li podem demanar més dotació, perquè això és cosa del departament d’educació!
#Cadadiaunconflicte

📆 El 15 de desembre, des de @ccoocatalunya i Acció Jove presentem l'informe "L'emancipació juvenil a Catalunya i a la Unió Europea".

Quina és la situació de l'emancipació del jovent català amb la resta d'Europa? Quins reptes tenim per fer front a la baixa taxa d'emancipació?

Carrega'n més...

Visita la web de Jóvenes de CCOO