Acció Jove

Adreça

Via Laietana, 16, planta baixa

detalle pag

Acció Jove és un grup de joves treballadors i treballadores que veiem en CCOO de Catalunya l’espai des d’on transformar les condicions de treball i de vida del jovent català.

Acció Jove – Joves de CCOO té com a objectiu organitzar i crear un espai de participació i formació d’aquelles persones joves que estan estudiant, que estan a l’atur o que ja treballen (moltes vegades en precari) que tingui un caràcter corresponsable amb CCOO de Catalunya.

A Acció Jove treballem amb el conjunt del món associatiu juvenil per aconseguir l’autonomia i l’emancipació amb drets cívics i socials del jovent català.

Acció Jove és un espai juvenil internacionalista i multiètnic on els treballadors i treballadores joves aspirem a guanyar la igualtat per gaudir de la diferència en un planeta habitable. Som solidaris amb la lluita per les llibertats i els drets dels treballadors i treballadores de països que no en tenen.

Baner Instagram Accio Jove

Twitter @jovesCCOO

Als partits se'ls omple la boca parlant de les joves però mai les escolten.

Per primer cop en gairebé una dècada s'ha celebrat el Ple Monogràfic de Joventut per posar al centre polítiques per joves i amb les joves com a protagonistes.

La presidenta del @CNJCat fa un resum 👇 https://twitter.com/juliarosannasva/status/1525070054752231427

Julia Rosanna Sánchez-Valverde@JuliaRosannaSVA

Ahir va acabar el Ple Monogràfic de Joventut al Parlament. Ple Monogràfic impulsat pel @CNJCat i gràcies al suport de diversos GP.

Fem un petit resum del què ha passat i què s'ha aprovat finalment👇

📢Aquesta setmana s'ha celebrat el debat específic de joventut al @parlamentcat i el @CNJCat hi hem estat per defensar un #PresentDigne.

✊ Celebrem els compromisos i els acords, però seguirem treballant pel seu compliment i per aconseguir una plena emancipació del jovent!

2

‼️AHORA MISMO se está produciendo la concentración contra la patronal del sector de las TICs‼️

No vamos a pemirtir que se empeoren las condiciones de trabajo.

¡Los y las trabajadoras merecen condiciones dignas!

3
Carrega'n més...