Acció jove

Via Laietana, 16 – Planta Baixa
08003 BARCELONA

detalle pag

Acció Jove és un grup de joves treballadors i treballadores que veiem en CCOO de Catalunya l’espai des d’on transformar les condicions de treball i de vida del jovent català.

Acció Jove – Joves de CCOO té com a objectiu organitzar i crear un espai de participació i formació d’aquells i d’aquelles joves que estan en un procés d’estudis, dels que estan aturats i aturades i dels que ja treballen (moltes vegades en precari) que tingui un caràcter coresponsable amb CCOO de Catalunya.

A Acció Jove treballem amb el conjunt del món associatiu juvenil per aconseguir l’autonomia i l’emancipació amb drets cívics i socials del jovent català.

Acció Jove és un espai juvenil internacionalista i multiètnic on els treballadores i treballadors joves aspirem a guanyar la igualtat per gaudir de la diferència en un planeta habitable. Som solidaris amb la lluita per les llibertats i els drets dels treballadors i treballadores de països sense llibertats.

Twitter @Joves_CCOO

🥳Queda inaugurat aquest espai!
Moltes gràcies a totes les persones que heu omplert d’entusiasme i alegria aquest nou espai nostre amb vocació a que hi passin moltíssimes coses. Ens veiem per l’Espai Assemblea!

4

Ens trobem presents a la inauguració de l'Espai Assemblea de la seu de @ccoocatalunya a Via Laietana.

Aprofitem aquest moment per uns parlaments i activitats culturals, històriques i musicals. A l'exposició, fem un exercici de memòria de la Barcelona obrera i popular!

3

👋Avui 16 de setembre a les 17h inaugurem l'Espai Assemblea
🎸Hi haurà actuació musical, una exposició i intervencions interessants!
🙃T'hi esperem!

Carrega'n més...