Acció Jove

Adreça

Via Laietana, 16, planta baixa

[email protected]

Acció Jove és un grup de joves treballadors i treballadores que veiem en CCOO de Catalunya l’espai des d’on transformar les condicions de treball i de vida del jovent català.

Acció Jove – Joves de CCOO té com a objectiu organitzar i crear un espai de participació i formació d’aquelles persones joves que estan estudiant, que estan a l’atur o que ja treballen (moltes vegades en precari) que tingui un caràcter corresponsable amb CCOO de Catalunya.

A Acció Jove treballem amb el conjunt del món associatiu juvenil per aconseguir l’autonomia i l’emancipació amb drets cívics i socials del jovent català.

Acció Jove és un espai juvenil internacionalista i multiètnic on els treballadors i treballadores joves aspirem a guanyar la igualtat per gaudir de la diferència en un planeta habitable. Som solidaris amb la lluita per les llibertats i els drets dels treballadors i treballadores de països que no en tenen.

Baner Instagram Accio Jove

Twitter @jovesCCOO

❗ Avui les organitzacions juvenils ens trobem a la cloenda de l'Assemblea General d'Òmnium.

✊🏻 Des d'Acció Jove representem la veu de la joventut treballadora catalana. És important construir fronts socials amplis per defensar els nostres drets civils i polítics.

Òmnium Cultural @omnium

Agraïm especialment també que ens acompanyin les principals organitzacions juvenils del país

Contenta de poder acompanyar @omnium a l’acte de cloenda de la seva Assemblea General “Un nou cicle per un país lliure”, en nom de @ccoocatalunya. Llengua, cultura i cohesió social

Carrega'n més...