Acció Jove

Adreça

Via Laietana, 16, planta baixa

detalle pag

Acció Jove és un grup de joves treballadors i treballadores que veiem en CCOO de Catalunya l’espai des d’on transformar les condicions de treball i de vida del jovent català.

Acció Jove – Joves de CCOO té com a objectiu organitzar i crear un espai de participació i formació d’aquelles persones joves que estan estudiant, que estan a l’atur o que ja treballen (moltes vegades en precari) que tingui un caràcter corresponsable amb CCOO de Catalunya.

A Acció Jove treballem amb el conjunt del món associatiu juvenil per aconseguir l’autonomia i l’emancipació amb drets cívics i socials del jovent català.

Acció Jove és un espai juvenil internacionalista i multiètnic on els treballadors i treballadores joves aspirem a guanyar la igualtat per gaudir de la diferència en un planeta habitable. Som solidaris amb la lluita per les llibertats i els drets dels treballadors i treballadores de països que no en tenen.

Baner Instagram Accio Jove

Twitter @jovesCCOO

🔔 Seguimos desgranando las claves del desarrollo de las Prácticas No Laborales en nuestro país.

#PrácticasConDerechos

💥 Hoy vamos con la pregunta del millón:

Avui al @parlamentcat els grups estan negociant allò tant important com és defensar l’immersió llingüística del català a l’escola

Com als anys 80, el país necessita un consens molt ampli

No entendrem un desacord que posi en perill el futur del català

@ccoocatalunya

Carrega'n més...