Servei lingüístic

capcalera servei linguistic

Servei lingüístic

El Servei Lingüístic de CCOO de Catalunya s’encarrega de promoure l’ús de la llengua catalana dins de la nostra organització i, per extensió, de tot l’àmbit de treball. El sindicat ha adoptat tres resolucions sobre llengua: una sobre normalització lingüística (1994), l’altra sobre el nou marc legal per a l’ús de les llengües oficials a Catalunya (1997) i l’última sobre llengua i ciutadania (2006).

Des del Servei de Llengües garantim que la documentació que s’elabora dins del sindicat té una bona qualitat lingüística. És per això que oferim un servei de correcció i traducció de documents per a les organitzacions que en formen part. També promovem accions de dinamització, com el desenvolupament de materials, l’adhesió a campanyes generals (per exemple, voluntariat lingüístic) i l’organització de cursos de català.

Contacta amb nosaltres

Servei central
Via Laietana, 16, 5a
[email protected]ccoo.cat

Terres de Lleida
Enric Granados, 5
25006 Lleida

Comarques gironines
Miquel Blay, 1, 5a
17001 Girona

Avinguda República Argentina, s/n
17800 Olot

Papers Sindicals

La pregunta lingüística de la quinzena

Llenguatge no sexista

Eines i recursos per treballar en català

Comunicació en català

Publicacions lingüístiques

Altres recursos lingüístics

Twitter @slCCOO

🤔 Què tenen en comú els mots 'carxofa', 'palmatòria', 'tenalles', 'tisores' i 'tovalles'?

Que també es poden dir amb 'es'- inicial: 'escarxofa', 'espalmatòria', 'estenalles', 'estisores' i 'estovalles'. 🙂

L'Elisabet i la Silvina s'han retrobat després de mesos de trobades virtuals per la pandèmia. I és que les #parelleslingüístiques s'han adaptat a la situació i la virtualitat els ha permès continuar conversant en català cada setmana.
Apunta-t'hi a http://vxl.cat! #VxL

-Com m'apunto al Voluntariat per la llengua virtual?
-Segueix aquests passos i serà bufar i fer ampolles:

@ccoocatalunya @PachecoJpacheco @CCOOLleida @montseros @practiquem @cjuarespalma @rosasaam @CFAMSacristan @joancgallego

Carrega'n més...