Voluntariat Per La Llengua Virtual Estiu

Temps de Voluntariat per la llengua!

CCOO de Catalunya, a través del seu Servei Lingüístic, i amb la col·laboració estreta del CFA Manuel Sacristán, està adherida

Per primavera, Voluntariat per la llengua virtual!

El Voluntariat per la llengua virtual és, en aquests moments, l’opció recomanada, ja que permet la pràctica del català a través de la videotrucada entre dos membres d’una parella lingüística. Apunta-t’hi a:¿ www.vxl.cat/participa-hi.

boss

Nous materials del Servei Lingüístic

Des del Servei Lingüístic de CCOO de Catalunya hem elaborat tres materials nous per impulsar i consolidar l’ús de la llengua catalana a la nostra organització i, per extensió, a tota la societat.

Com puc apuntar-me al Voluntariat per la llengua virtual?

La irrupció de la COVID-19 ha potenciat el Voluntariat per la llengua virtual (https://www.vxl.cat/virtual), la modalitat recomanada en aquests moments, ja que permet la pràctica del català a través de la videotrucada entre dos membres d’una parella lingüística. Per apuntar-t’hi, has d’anar al web següent https://www.vxl.cat/participa-hi i emplenar la fitxa d’inscripció, especificant que pertanys a CCOO de Catalunya.

cuines obreres 1

Nou recull de receptes de cuina

Des del Servei Lingüístic de CCOO de Catalunya hem elaborat un recull en format electrònic de receptes de la 18a Mostra de Cuines Obreres de Barcelona i de la 2a, 3a i 4a Jornada de Cuina Multicultural de Girona.

fiestas mas importantes catalunya 6705 1

Formació de llengua catalana a CCOO de Lleida

L’oferta que des de la Fundació Paco Puerto i el Servei Lingüístic fem, a Lleida, és un curs de nivell de suficiència (C1) de 120 hores i un curs de nivell superior (C2), antic nivell D, de 90 hores.

badia i margarit

Cent anys del naixement d’Antoni Maria Badia i Margarit

Enguany es commemoren cent anys del naixement d’Antoni Maria Badia i Margarit, autor d’obres fonamentals sobre la llengua catalana, que va contribuir a projectar-la al món i que va obrir incansablement noves línies de recerca. Des del Servei Lingüístic volem remarcar-ne la importància cabdal per a la nostra llengua així com la seva la tasca com a rector de la Universitat de Barcelona en tant que democratitzador de la institució en un moment de lluites que al sindicat no ens són alienes.

dossier seccions sindicals

Dossier de seccions sindicals, el nou material del Servei Lingüístic per a l’actiu sindical

El Servei Lingüístic ha elaborat enguany, dins el marc del seu projecte de dinamització, amb el qual promou l’ús del català en el món laboral, un nou dossier per a l’actiu sindical, titulat Dossier de seccions sindicals, que ha comptat amb l’assessorament especialitzat de la Secretaria d’Acció Sindical i amb la supervisió del Gabinet Tècnic Jurídic.