Un nou taller de comunicació del Servei Lingüístic, a Girona

CCOO de les Comarques Gironines ha estat l’última seu que ha acollit el taller organitzat pel Servei Lingüístic Com intervenir als mitjans audiovisuals en una situació de crisi? Anteriorment ja s’havia organitzat amb èxit de participació a Tarragona, Barcelona i Girona.

Emili Rey, periodista i cap de premsa de CCOO de Catalunya entre el 2000 i el 2022, ha estat l’encarregat de dur a terme aquesta formació. A la primera part, ha fet un repàs de la imatge corporativa del sindicat així com de les eines bàsiques d’intervenció davant dels mitjans audiovisuals. A la segona part, les persones de l’actiu sindical que en el seu dia a dia desenvolupen tasques de comunicació han pogut posar-se davant d’una càmera i fer declaracions per, posteriorment, comentar els punts forts i febles de cadascú.

Amb aquest quart taller es posa fi a la formació en comunicació que hem implantat des del Servei Lingüístic en el nostre projecte d’enguany.