Dones

Correu

detalle pag
fondo 8

Des del I Congrés del sindicat, l’any 1978, les secretaries de la Dona formen part dels màxims òrgans de direcció, en igualtat de condicions que la resta de secretaries. Actualment, les secretaries de la Dona del sindicat estan configurades en totes les estructures, tant federatives com territorials, i la participació de les dones en els òrgans de direcció tendeix a ser proporcional a la seva afiliació.

A CCOO de Catalunya, hi trobareu assessorament i orientació en les qüestions relacionades amb la discriminació per raó de gènere, assessorament i orientació específica en els casos d’assetjament sexual, informació sobre les campanyes per afavorir l’afiliació i la participació sindical de les dones, estudis, cursos i jornades sobre qüestions sociolaborals que afecten les dones.

Twitter @DonesCCOOcat

Concentració de condemna amb motiu de l’atac feixista patit pel sindicat italià CGIL als locals de la seva seu a Roma el passat cap de setmana. #SiamoTuttiCGIL @ccoocatalunya

--

Ara mateix a la Comissió Nacional per una Intervenció Coordinada contra la Violència Masclista. Presentació del nou protocol d'actuació davant els feminicidis. #CCOOfeminista #CCOOCatalunya