Dones

Adreça electrònica

detalle pag
fondo 8

Des del I Congrés del sindicat, l’any 1978, les secretaries de la Dona formen part dels màxims òrgans de direcció, en igualtat de condicions que la resta de secretaries. Actualment, les secretaries de la Dona del sindicat estan configurades a totes les estructures, tant federatives com territorials, i la participació de les dones als òrgans de direcció tendeix a ser proporcional a la seva afiliació.

A CCOO de Catalunya trobareu assessorament i orientació en les qüestions relacionades amb la discriminació per raó de gènere, assessorament i orientació específica en els casos d’assetjament sexual, informació sobre les campanyes per afavorir l’afiliació i la participació sindical de les dones, estudis, cursos i jornades sobre qüestions sociolaborals que afecten les dones.

Twitter @DonesCCOOcat

Saps el què vol dir CORRESPONSABILITAT?

Responsabilitat compartida per donar resposta a les necessitats de cura de les persones, amb la finalitat que totes tinguin els mateixos deures i drets en l'equilibri de cuidar i de ser cuidades.

Condemnem l'assassinat masclista d'una dona a Maçanet a mans del seu fill, tallem la circulació per fer un minut de silenci com cada vegada que hi ha un feminicidi a Catalunya.

Prou violència contra les dones!

Ens volem vives i lliures!

#CCOOfeminista
#MasclismeMata

☠️Ens segueixen assassinant pel sol fet de ser dones #MasclismeMata

Condemnem l’assassinat d’una dona a Maçanet a mans del seu fill, tallem la circulació com cada vegada que hi ha un feminicidi a Catalunya. Prou violència contra les dones.

Ens toquen volem vives! #CCOOFeminista

Carrega'n més...