Dones

Correu

detalle pag
fondo 8

Des del I Congrés del sindicat, l’any 1978, les secretaries de la Dona formen part dels màxims òrgans de direcció, en igualtat de condicions que la resta de secretaries. Actualment, les secretaries de la Dona del sindicat estan configurades en totes les estructures, tant federatives com territorials, i la participació de les dones en els òrgans de direcció tendeix a ser proporcional a la seva afiliació.

A CCOO de Catalunya, hi trobareu assessorament i orientació en les qüestions relacionades amb la discriminació per raó de gènere, assessorament i orientació específica en els casos d’assetjament sexual, informació sobre les campanyes per afavorir l’afiliació i la participació sindical de les dones, estudis, cursos i jornades sobre qüestions sociolaborals que afecten les dones.

Twitter @DonesCCOOcat

El 21 de setembre a les 10h. a la Plaça Sant Jaume, CCOO, UGT i USOC convoquen una primera concentració del sector del lleure educatiu i sociocultural de repulsa a la proposta patronal de congelació salarial sumada als anys 2018, 2020, 2021 i 2022 https://www.ccoo.cat/noticies/el-21-de-setembre-a-les-10h-a-la-placa-sant-jaume-ccoo-ugt-i-usoc-convoquen-una-primera-concentracio-del-sector-del-lleure-educatiu-i-sociocultural-de-repulsa-a-la-proposta-patronal-de-congelacio-s/

CCOO es mobilitza pel desbloqueig del Conveni Estatal de la Dependència https://www.ccoo.cat/noticies/ccoo-es-mobilitza-pel-desbloqueig-del-conveni-estatal-de-la-dependencia/

#DiaInternacionalDeLaIgualdadSalarial Davant de les desigualtats existents, la importància dels plans d'igualtat a les empreses. Reivindicació de recursos per a la seva negociació i fortes sancions a les empreses que incompleixen.
@ccoocatalunya
#CCOOFeminista