Dones

@DonesCCOOCat
@donesccoo

Detall Pag Lila

Al 12è Congrès de CCOO de Catalunya ens vam declarar sindicat feminista, de dones i homes. Comissions Obreres volem fer del feminisme el motor necessari per la construcció d’un món més just, igualitari i lliure de violències, a la feina i a tot arreu. El sindicat es compromet a defensar la igualtat d’oportunitats entre dones i homes, a treballar per eliminar qualsevol tipus de discriminació, directa o indirecta, per raó de gènere en l’àmbit laboral i a avançar cap a la paritat en els òrgans de direcció.

El sindicat es compromet a lluitar contra l’assetjament sexual i per raó de sexe i la violència masclista, i a defensar el dret de les dones al treball remunerat digne i amb drets i a la corresponsabilitat en les tasques de cura amb l’objectiu d’aconseguir la igualtat real i efectiva entre dones i homes a la nostra societat.

Instagram @donesccoo

Twitter @DonesCCOOcat

Avui som presents a l'avaluació de la llei 17/2015.

Tot i la feina que s'ha fet encara cal continuar treballant per acabar amb les desigualtat de gènere!

@icdones @ccoocatalunya

Avui hem fet plenari conjunt d'Acció Sindical i Dones de @ccoocatalunya

Compartim el projecte comú de negociar els plans d'igualtat a les empreses.

Feminisme i organització per transformar la societat! 💜💪

@MentxuGutierrez @CristinaTorreL @CcooCeleste

Carrega'n més...