Dones

Adreça electrònica

detalle pag
fondo 8

Des del I Congrés del sindicat, l’any 1978, les secretaries de la Dona formen part dels màxims òrgans de direcció, en igualtat de condicions que la resta de secretaries. Actualment, les secretaries de la Dona del sindicat estan configurades a totes les estructures, tant federatives com territorials, i la participació de les dones als òrgans de direcció tendeix a ser proporcional a la seva afiliació.

A CCOO de Catalunya trobareu assessorament i orientació en les qüestions relacionades amb la discriminació per raó de gènere, assessorament i orientació específica en els casos d’assetjament sexual, informació sobre les campanyes per afavorir l’afiliació i la participació sindical de les dones, estudis, cursos i jornades sobre qüestions sociolaborals que afecten les dones.

Twitter @DonesCCOOcat

En definitiva, hem de seguir treballant i avançant per a eradicar la LGTBIfòbia a la societat i al centre de treball, on sorgeix una distorsió jurídica que frustra la consecució d'un espai legal, o un corpus normatiu, que sustenten la discriminació del col·lectiu LGTBI+

Cal incloure en la negociació col·lectiva les reivindicacions LGTBI+, creant protocols que erradiquin la LGTBIfòbia i introduint als convenis col·lectius proteccions especifiquis per al col•lectiu.

Aquest #17M tornem a reivindicar el dia internacional contra la LGTBIfòbia 🏳️‍🌈

#StopLGTBIfòbia