Dones

Tel.: 93 481 29 06 – Fax: 93 481 28 75

Adreça electrònica

[email protected]

Des del I Congrés del sindicat, l’any 1978, les secretaries de la Dona formen part dels màxims òrgans de direcció, en igualtat de condicions que la resta de secretaries. Actualment, les secretaries de la Dona del sindicat estan configurades a totes les estructures, tant federatives com territorials, i la participació de les dones als òrgans de direcció tendeix a ser proporcional a la seva afiliació.

A CCOO de Catalunya trobareu assessorament i orientació en les qüestions relacionades amb la discriminació per raó de gènere, assessorament i orientació específica en els casos d’assetjament sexual, informació sobre les campanyes per afavorir l’afiliació i la participació sindical de les dones, estudis, cursos i jornades sobre qüestions sociolaborals que afecten les dones.

Twitter @DonesCCOOcat

Al Convent de Sant Agustí a la presentació de l'INFORME 2022: VIOLÈNCIA INSTITUCIONAL EN EL MARC DELS DRETS SEXUALS I REPRODUCTIUS. @DonesCCOOCat @ccoocatalunya @lobservatoridsr

L’alumnat dels nostres CFGS de Dietètica i de Processos i Qualitat de l’Industria Alimentària ha participat en un debat celebrat a @Mercabarna_mb per aprofundir en la visibilització de les violències masclistes envers les dones i les diferents eines per combatre els masclistes.

Carrega'n més...