Dones

Correu

detalle pag
fondo 8

Des del I Congrés del sindicat, l’any 1978, les secretaries de la Dona formen part dels màxims òrgans de direcció, en igualtat de condicions que la resta de secretaries. Actualment, les secretaries de la Dona del sindicat estan configurades en totes les estructures, tant federatives com territorials, i la participació de les dones en els òrgans de direcció tendeix a ser proporcional a la seva afiliació.

A CCOO de Catalunya, hi trobareu assessorament i orientació en les qüestions relacionades amb la discriminació per raó de gènere, assessorament i orientació específica en els casos d’assetjament sexual, informació sobre les campanyes per afavorir l’afiliació i la participació sindical de les dones, estudis, cursos i jornades sobre qüestions sociolaborals que afecten les dones.

Twitter @DonesCCOOcat

Segueix el sexisme a l'esport: Multen a jugadores d'handbol per negar-se a fer servir biquini com les obliga la normativa, una equipació que les cosifica. https://news.culturacolectiva.com/mundo/multan-jugadoras-por-negarse-a-jugar-balonmano-en-bikini/

Carrega'n més...