Estudis

Estudis i documents

El Centre d’Estudis i Recerca Sindicals

El Centre d’Estudis i Recerca Sindicals (CERES) és una associació interdisciplinària d’estudis, investigacions i assessorament en matèries com l’economia, el dret laboral i la sociologia del treball.

El CERES està integrat a la Fundació Cipriano García i està format per Marc Andreu (director del CERES), Irene Galí (sociòloga), Mariña Couceiro (sociòloga) i David Monsergas (bibliotecari-documentalista). Actualment, depèn de la Secretaria General de CCOO de Catalunya. Dolors Llobet i Maria és la presidenta de la Fundació Cipriano García.

El Centre d’Estudis i Recerca Sindicals de CCOO (CERES) té com a objectius principals:

• Analitzar i estudiar les qüestions que, des d’una perspectiva sindical, es plantegen en diferents àmbits: sociològic, d’afiliació, d’immigració, etc.
  • Informar el conjunt del sindicat sobre totes aquelles qüestions del seu interès, optimitzant els seus recursos com a centre de documentació i biblioteca.

Últims estudis i documents

La biblioteca de CCOO de Catalunya

La Biblioteca inclou llibres, publicacions periòdiques, articles de revistes especialitzades i cartells que componen el fons de l’Arxiu Històric i del CERES. Són més de 43.000 documents, tots disponibles, en suport físic o digital, sobre els àmbits temàtics següents: sindicalisme, història, dret, ciències socials, economia, salut laboral, gènere, medi ambient, etc.

La Biblioteca de CCOO de Catalunya facilita l’accés al seus fons i resol consultes sobre documentació, llibres, revistes, etc. Hi pot accedir personal de Comissions Obreres, afiliades i afiliats al sindicat, amigues i amics del Cipri, estudiants, investigadores i investigadors i tothom que tingui interès en les matèries de què tracta el seu fons.

Adreça, horaris i contacte

Via Laietana 16, soterrani i sisena planta (Barcelona)
Dilluns a dijous, de 9:00 a 14:00 i de 16:00 a 18:00 hores; divendres: de 9:00 a 14:00 hores.

L’accés és lliure, però es recomana concertar prèviament dia i hora de consulta.

Telèfons: 934 812 852 i 934 812 841
Adreces electròniques:[email protected] i [email protected]

Si no trobes el que t’interessa, utilitza el cercador o visita el web de la Fundació Cipriano García, on recollim tots els informes i estudis que elabora el sindicat.