Estudis

capcalera estudis

Estudis i documents

El Centre d’Estudis i Recerca Sindicals

El Centre d’Estudis i Recerca Sindicals (CERES) és un associació interdisciplinar d’estudis, investigacions i assessorament en matèries com l’economia, el dret laboral i la sociologia del treball.

El CERES està integrat a la Fundació Cipriano Garcia i està format per Marc Andreu (Director del CERES), Llorenç Serrano (Responsable del CERES), Dani Garrell (sociòleg) i David Monsergas (bibliotecari-documentalista). Actualment, la seva responsable sindical és Dolors Llobet i Maria, Secretària d’Afiliació, Estudis i Coordinació de Direcció de CCOO de Catalunya.

El Centre d’Estudis i Recerca Sindicals de CCOO (CERES) té com a objectius principals:

• Analitzar i estudiar les qüestions que, des d’una perspectiva sindical, es plantegen en diferents àmbits: sociològic, d’afiliació, d’immigració, etc.
  • Informar al conjunt del Sindicat sobre totes aquelles qüestions del seu interès, optimitzant els seus recursos com a centre de documentació i biblioteca.

Últims estudis i documents

Si no trobes el que t’interessa, utilitza el cercador o visita el web de la Fundació Cipriano Garcia, on recollim tots els informes i estudis que elabora el sindicat.