Noia amb casc i mascareta. Prevenció de riscos.

28 d’abril, Dia internacional de la Salut i la Seguretat en el Treball

El 28 d’Abril, Dia internacional de la Salut i la Seguretat en el Treball, és una jornada commemorativa dedicada a recordar totes les persones víctimes d’accidents de treball o malalties d’origen laboral, i també dedicada a l’acció en la defensa de la salut laboral.

Butlletí d’actualitat jurídica i sindical, núm. 66 (abril de 2021)

Aquest Butlletí presenta comentaris de sentències destacades gestionades pel GTJ de CCOO de Catalunya, articles sobre eleccions sindicals, estudis, guies, recursos web i articles a blogs jurídics sobre repartidores i repartidors de plataformes, renta 2020, Grup NET21.org, temporalitat a les AA.PP, etc.

Repartidors I Repartidores De Plataforma Digital

Quina situació laboral viuen els repartidors i repartidores de plataformes digitals? Quines necessitats, demandes i perspectives de futur tenen?

CCOO de Catalunya ha realitzat l’estudi “Repartidors i repartidores de plataforma digital” que té com a objectiu conèixer la situació laboral de les persones que treballen com a repartidores de plataformes digitals com Glovo, Deliveroo i Uber Eats utilitzant moto o bicicleta, així com les seves necessitats, les seves demandes i les seves perspectives de futur.

informe crisi covid 8m

Informe ‘Treballs i crisi de la covid-19: un impacte molt feminitzat’

L’impacte de la pandèmia al mercat de treball té nom de dona i això es reflecteix tant en les taxes d’ocupació i atur com en els nivells de temporalitat, de treball a temps parcial i, fins i tot, en el teletreball o en les condicions de salut a la feina.

situacio laboral estrangers 2020

Situació laboral de la població estrangera de Catalunya

Presentem l’Informe de l’any 2020 sobre la situació laboral de la població estrangera a Catalunya, que fa referència a les dades sobre la presència de persones estrangeres a Catalunya i la seva situació en el nostre mercat de treball durant en finalitzar l’any 2019.

propostes ccoo eleccions parlament 2021

CCOO presenta el document ‘Per la reconstrucció social i nacional de Catalunya. CCOO davant les eleccions al Parlament del 2021’

Amb les persones al centre, pensant sempre en la millora de les condicions materials i culturals de vida de la gent i en les generacions futures, presentem les propostes que CCOO de Catalunya hem elaborat de cara a les pròximes eleccions al Parlament de Catalunya i instem tota la ciutadania i els partits polítics a debatre-les i tenir-les molt presents en clau de reconstrucció social i nacional. Són unes 250 propostes concretes.