Noia amb casc i mascareta. Prevenció de riscos.

28 d’abril, Dia internacional de la Salut i la Seguretat en el Treball

El 28 d’Abril, Dia internacional de la Salut i la Seguretat en el Treball, és una jornada commemorativa dedicada a recordar totes les persones víctimes d’accidents de treball o malalties d’origen laboral, i també dedicada a l’acció en la defensa de la salut laboral.

Butlletí d’actualitat jurídica i sindical, núm. 66 (abril de 2021)

Aquest Butlletí presenta comentaris de sentències destacades gestionades pel GTJ de CCOO de Catalunya, articles sobre eleccions sindicals, estudis, guies, recursos web i articles a blogs jurídics sobre repartidores i repartidors de plataformes, renta 2020, Grup NET21.org, temporalitat a les AA.PP, etc.

Repartidors I Repartidores De Plataforma Digital

Quina situació laboral viuen els repartidors i repartidores de plataformes digitals? Quines necessitats, demandes i perspectives de futur tenen?

CCOO de Catalunya ha realitzat l’estudi “Repartidors i repartidores de plataforma digital” que té com a objectiu conèixer la situació laboral de les persones que treballen com a repartidores de plataformes digitals com Glovo, Deliveroo i Uber Eats utilitzant moto o bicicleta, així com les seves necessitats, les seves demandes i les seves perspectives de futur.