Treballa amb nosaltres

Capcalera Treballa Amb Nosaltres

Treballa al primer sindicat de Catalunya

CCOO és una organització sindical formada per homes i dones que safilien de manera voluntària i solidària per defensar els seus interessos com a conjunt de treballadors i treballadores per aconseguir una societat més justa, democràtica i participativa.

CCOO és un sindicat reivindicatiu i participatiu, divers i plural. Un sindicat que actua de manera autònoma i independent dels poders econòmics, de l’Estat i dels partits polítics.

CCOO és un sindicat nacional que lluita per aconseguir la completa igualtat de totes les persones que viuen i treballen a Catalunya, que rebutja qualsevol mena de discriminació per raons d’origen geogràfic o lingüístic i que reafirma la plena solidaritat d’interessos del poble de Catalunya amb els altres pobles de l’Estat espanyol.

CCOO és un sindicat internacionalista, multiètnic, unitari i democràtic, un sindicat sociopolític, en què treballem per millorar tot allò que ens afecta com a treballadores i treballadors, dins i fora de l’empresa.

Oferta De Feina Treballa Al Primer Sindicat De Catalunya

Ofertes de feina

A continuació consta una llista de les oportunitats laborals que tenim actualment en marxa. Si et plau, segueix el procediment a través de LinkedIn.

Administratiu/iva a Vic (fins el 17 d’abril)

Envia’ns el teu currículum

Si no hi ha cap oferta que s’adigui al teu perfil, però comparteixes els nostres objectius, també pots presentar la teva candidatura espontània omplint el formulari següent i et tindrem en compte de cara al futur. Esperem notícies teves!

Treballa amb nosaltres

"Aquest camp és obligatori." indicates required fields

Dades personalsAquest camp és obligatori.
Accepted file types: pdf, Max. file size: 125 MB.
Aquest camp només és per validació i no s’ha de modificar.

Avís de privacitat i protecció de dades
A continuació disposes de la informació bàsica sobre protecció de dades (pots consultar la informació addicional sobre protecció de dades a la nostra “Política de privacitat”). Responsable del tractament: Comissió Obrera Nacional de Catalunya. / Delegat de protecció de dades: [email protected]. / Finalitat: atendre i donar resposta a peticions o consultes i mantenir els contactes i les relacions que es produeixin com a conseqüència d’aquesta. / Persones destinatàries: no cedim dades a terceres persones. / Drets: sobre accés, rectificació, supressió, oposició, limitació del tractament i portabilitat, cal posar-se en contacte amb nosaltres a: [email protected].