Àmbit LGTBI

LGTBI

detalle pag
fondo 8

Des de CCOO de Catalunya tenim la voluntat de garantir els drets socials de les persones lesbianes, gais, transsexuals, bisexuals i intersexuals (LGTBI).

Cal garantir la igualtat de tracte, respecte i dignitat de les persones LGTBI. Per combatre la discriminació directa o indirecta, basada en l’orientació sexual i la identitat de gènere en l’àmbit laboral, CCOO de Catalunya té l’àmbit LGTBI.

L’Àrea LGTBI està compromesa amb la consecució dels següents objectius:

• Combatre la discriminació laboral i social per raó d’elecció sexual i identitat de gènere.
  • Lluitar per eradicar l’homofòbia, les lesbofòbia, la bifòbia i la transfòbia.
  • Donar a conèixer tota l’estructura de l’actiu sindical sobre la diversitat sexual.
  • Enfortir la transmissió dels valors de diversitat LGTBI en el món laboral.
  • Dotar l’estructura de CCOO d’instruments anti-homofòbia.
  • Treballar de manera transversal per dotar de delegats, delegats i seccions sindicals eines de lluita i prevenció de l’homofòbia en l’àmbit laboral.
  • Realitzar campanyes d’afiliació al col·lectiu LGTBI.
  • Gestionar la diversitat sexual en l’àmbit laboral i en la formació sindical.

LGTBIf-bia, ni a la feina ni enlloc!

Twitter @lgtbiCCOOcat

Herramientas contra la LGTBIfobia: ✅Implicar a toda la sociedad. ✅Educar en igualdad y diversidad ✅Romper roles y estereotipos sexistas . #EnClaveArcoiris #EnClaveVioleta https://amp-20minutos-es.cdn.ampproject.org/c/s/amp.20minutos.es/noticia/4775753/0/barcelona-abrira-centro-masculinidades-para-rompero-estereotipo-tipo-duro-violento/

Carrega'n més...