Àmbit LGTBI

LGTBI

detalle pag
fondo 8

Des de CCOO de Catalunya tenim la voluntat de garantir els drets socials de les persones lesbianes, gais, transsexuals, bisexuals i intersexuals (LGTBI).

Cal garantir la igualtat de tracte, respecte i dignitat de les persones LGTBI. Per combatre la discriminació directa o indirecta, basada en l’orientació sexual i la identitat de gènere en l’àmbit laboral, CCOO de Catalunya té l’àmbit LGTBI.

L’Àrea LGTBI està compromesa amb la consecució dels següents objectius:

• Combatre la discriminació laboral i social per raó d’elecció sexual i identitat de gènere.
  • Lluitar per eradicar l’homofòbia, les lesbofòbia, la bifòbia i la transfòbia.
  • Donar a conèixer tota l’estructura de l’actiu sindical sobre la diversitat sexual.
  • Enfortir la transmissió dels valors de diversitat LGTBI en el món laboral.
  • Dotar l’estructura de CCOO d’instruments anti-homofòbia.
  • Treballar de manera transversal per dotar de delegats, delegats i seccions sindicals eines de lluita i prevenció de l’homofòbia en l’àmbit laboral.
  • Realitzar campanyes d’afiliació al col·lectiu LGTBI.
  • Gestionar la diversitat sexual en l’àmbit laboral i en la formació sindical.

LGTBIf-bia, ni a la feina ni enlloc!

Twitter @lgtbiCCOOcat

CCOO continuará trabajando contra la LGTBIfobia en todos los pueblos y ciudades y en todos los centros de trabajo, reivindicando una ley LGTBI y peleando por más educación y recursos para una sociedad diversa. #EnClaveAcoIris ✊🏻🏳️‍🌈🏳️‍⚧️ https://www.ccoo.es/noticia:599104--Educacion_en_diversidad_y_recursos_humanos_y_materiales_la_mejor_arma_contra_la_LGTBifobia&opc_id=3f4aab5a06bf3cf965b5397fe82c277c

Ahora ya no podemos dar un paso atrás. Seguiremos luchando contra estos delitos de odio contra el colectivo LGTBI+
#NiUnPasoAtras