Acció sindical

capcalera accio sindical

Acció sindical

Notícies

Aquest 7 d’abril comença la campanya de la renda 2020 i cal alertar que les persones que hagin percebut prestacions contributives d’atur derivades d’un expedient de regulació temporal d’ocupació (ERTO) poden veure’s afectades.
ara toca concentracio barcelona
Davant una situació d’estancament que vivim, CCOO i UGT de Catalunya ens hem concentrat davant la Delegació del Govern a Barcelona i les Subdelegacions de Tarragona, Lleida i Girona amb el lema ‘Ara toca!’ per denunciar que les patronals i els governs estan impedint mesures estratègiques i essencials per garantir la igualtat social i la distribució de la riquesa.
permisos eleccions 14f
CCOO de Catalunya ha recollit en una infografia els permisos retribuïts i no recuperables dels que es poden gaudir en relació amb les eleccions al Parlament de Catalunya d’aquest any. Per gaudir d’ells s’haurà d’aportar el justificant de votació a l’empresa. L’haureu de demanar a la mesa electoral quan aneu a votar.
autonoms crisi covid19
La partida de 750 M€ anunciada pel govern al Consell del diàleg social el passat 25 de gener, per aquest primer trimestre de l’any, encara no s’ha concretat i hem traslladat al govern la urgència de fer efectives aquestes mesures.
guia politiques igualtat
CCOO ha elaborat una guia sobre els decrets llei que regulen els plans d’igualtat i la igualtat retributiva entre homes i dones, dues noves eines per continuar avançant en les polítiques d’igualtat en l’àmbit laboral.
La crisi de la COVID-19 ha situat el teletreball a l’agenda sindical i política. La seva utilització durant el període de confinament i durant la irrupció de la segona onada de propagació de la COVID-19 està suposant un salt endavant per assegurar el manteniment d’una part important de l’activitat i una mesura organitzativa de treball no presencial. Aquest fet juntament amb la presència creixent de la digitalització poden suposar la tendència a ampliar aquesta modalitat de treball.

Recursos d’Acció sindical