Acció sindical

capcalera accio sindical

Acció sindical

Guia de Mesures i plans d’igualtat: elaboració i aplicació
La situació de desigualtat entre dones i homes en l’àmbit laboral continua sent una realitat palpable i visible que condiciona,
Peó de color vermell
L’acord de 26 de maig per prorrogar els ERTO serà vigent des de l’1 de juny del 2021 fins al
Aquest 7 d’abril comença la campanya de la renda 2020 i cal alertar que les persones que hagin percebut prestacions contributives d’atur derivades d’un expedient de regulació temporal d’ocupació (ERTO) poden veure’s afectades.
ara toca concentracio barcelona
Davant una situació d’estancament que vivim, CCOO i UGT de Catalunya ens hem concentrat davant la Delegació del Govern a Barcelona i les Subdelegacions de Tarragona, Lleida i Girona amb el lema ‘Ara toca!’ per denunciar que les patronals i els governs estan impedint mesures estratègiques i essencials per garantir la igualtat social i la distribució de la riquesa.
permisos eleccions 14f
CCOO de Catalunya ha recollit en una infografia els permisos retribuïts i no recuperables dels que es poden gaudir en relació amb les eleccions al Parlament de Catalunya d’aquest any. Per gaudir d’ells s’haurà d’aportar el justificant de votació a l’empresa. L’haureu de demanar a la mesa electoral quan aneu a votar.
autonoms crisi covid19
La partida de 750 M€ anunciada pel govern al Consell del diàleg social el passat 25 de gener, per aquest primer trimestre de l’any, encara no s’ha concretat i hem traslladat al govern la urgència de fer efectives aquestes mesures.

Recursos d’Acció sindical