República. Valors republicans, valors de futur

República. Valors republicans, valors de futur, exposició del 24 de setembre al 4 d'octubre .

Presentació del llibre 'RUANO'

Presentació del llibre 'RUANO', de Rafael Senra Biedma, dimarts 8 d'octubre, 18 hores.

més informació »

Espai poètic de CCOO. Un alè poètic compromès amb la lluita de la classe treballadora, en el marc de la Festa del Treball Digne, dissabte, 5 d'octubre, a les 18 hores.

Actuació de la coral Roig Encès

Actuació de la coral Roig Encès, en el marc de la Festa del Treball Digne, dissabte, 5 d'octubre, a les 17 hores.

Premi Aurora Gómez a la lluita feminista en l'àmbit laboral 2019

Es convoca la desena edició del Premi Aurora Gómez, a la lluita feminista en l'àmbit laboral.Termini de presentació de candidatures: 15 de setembre del 2019

Diplomatura de postgrau: Anàlisi del Capitalisme i Polítiques Transformadores

La Universitat Autònoma de Barcelona i la Universitat de Barcelona ofereixen la Diplomatura de Postgrau "Anàlisi del Capitalisme i Polítiques Transformadores", la segona edició, de 30 ECTS, durada anual i modalitat presencial, que es realitzarà del 14 d'octubre al 11 de juny del curs acadèmic 2019-2020.

més informació »

Recull de convenis col·lectius i documentació de negociació col·lectiva

Tots els convenis col·lectius de treball publicats el juliol i agost de 2019 i bibliografia addicional

Homenatge Salvador Allende

CCOO de Catalunya participa en l'acte per commemorar el 46è aniversari del cop d'estat a Xile i la mort del president Salvador Allende

més informació »

Butlletí d'Actualitat Jurídica i Sindical del CERES i del Gabinet Tècnic Jurídic de CCOO Catalunya (núm. 55)

Aquet Butlletí aborda l'aplicació del SMI, el centenari de l'OIT, els drets col·lectius a empreses digitals, la sentència sobre els riders de Deliveroo o la del TC sobre el càlcul de la jubilació de treballadores i treballadors a temps parcial, i molts altres continguts

més informació »

Butlletí electrònic de la Biblioteca (Juliol de 2019)

Llibres, revistes, articles de revistes i documents recents disponibles a la biblioteca.

més informació »

Un audiovisual de la Universitat d'Oviedo, premiat per la Working-Class Studies Association dels Estats Units

La cinta "Memòries culturals d'un passat industrial" compta amb la participación de la Fundació Cipriano García – CCOO de Catalunya

més informació »

Comunicació, identitat, credibilitat i 'fake news'

Ponències presentades a l'Escola d'Estiu de CCOO de Catalunya.

més informació »

Conferència: "Dir prou! Vagues de dones en la història"

Conferència: "Dir prou! Vagues de dones en la història", a càrrec de la historiadora Soledad Bengoechea

més informació »

La Fundació Cipriano García - CCOO de Catalunya dona suport al manifest “El compromiso de la cultura con la Agenda 2030”

La fundació subscriu la declaració i el manifest de la cultura amb l'agenda 2030, i fa una crida a una gran aliança del món de la cultura per assolir aquest objectiu.

més informació »

CCOO organitza un acte sobre valors republicans de futur

En el marc de la Diada nacional de Catalunya d'enguany, CCOO de Catalunya ha organitzat un acte el proper dimarts, 10 de setembre, amb el títol "Valors republicans: valors de futur, feminisme i drets de ciutadania", que tindrà lloc a la sala 11 de la seu central del sindicat -Via Laietana, 16, de Barcelona-, a partir de les 11 hores.

Valors republicans: Valors de futur. Feminisme. Drets de ciutadania

Jornada de debat sobre els valors republicans que formen part del patrimoni de les Comissions Obreres des de la seva fundació. L'acte tindrà lloc el proper dimarts, 10 de setembre de 2019, a les 11 hores, a la Sala d'Actes de la seu de CCOO de Catalunya, Via laietana 16, Barcelona.

Vídeos de les intervencions a la Universitat Progressista d'Estiu de Catalunya

En aquest enllaç al Canal UPEC podreu seguir totes les intervencions que es van fer durant aquestes jornades.