Taller de comunicació a CCOO de Lleida

El passat 16 de novembre, va tenir lloc a CCOO de Lleida el taller organitzat pel Servei Lingüístic: Com intervenir als mitjans audiovisuals en una situació de crisi? L’encarregat de conduir aquesta activitat formativa va ser Emili Rey, periodista i cap de premsa de CCOO de Catalunya entre el 2000 i el 2022.

Aquest és el tercer taller dels quatre d’aquestes característiques que organitza el Servei Lingüístic enguany, a Tot Catalunya i com en els altres es va fer un repàs de la imatge corporativa del sindicat així com de les eines bàsiques d’intervenció davant dels mitjans audiovisuals en un escenari de conflicte o mobilització. La segona part del taller va ser molt més pràctica, ja que la quinzena de delegats i delegades que hi assistien van haver de simular davant d’una càmera unes declaracions improvisades a preguntes de la premsa. Aquestes gravacions es van veure posteriorment i van ser comentades per la resta d’assistents i pel conductor del taller, que en ressaltà els punts més favorables i  també el que calia millorar.

Olympus Digital Camera