Taller per intervenir als mitjans audiovisuals en situació de crisi a Tarragona

El 25 d’octubre, a la seu del sindicat de Tarragona, ha tingut lloc el taller organitzat pel Servei Lingüístic Com intervenir als mitjans audiovisuals en una situació de crisi?

Emili Rey, periodista i cap de premsa de CCOO de Catalunya entre el 2000 i el 2022, ha estat l’encarregat de dur a terme aquesta formació. A la primera part, ha fet un repàs de la imatge corporativa del sindicat així com de les eines bàsiques d’intervenció davant dels mitjans audiovisuals en un escenari de conflicte o mobilització. La segona part s’ha reservat a la pràctica, i els participants —persones de l’actiu sindical que en el seu dia a dia desenvolupen tasques de comunicació— han pogut posar-se davant d’una càmera i fer declaracions. Posteriorment se n’han comentat els punts forts i els aspectes que cal millorar.

Aquest taller és el primer dels quatre que es duran a terme properament en altres seus de CCOO, en concret a Barcelona, a Lleida i a Girona.