S’ha acabat el negoci dels lloguers

Manifestació, el 5 d’abril, a Barcelona

Des d’ACCIÓ JOVE de Comissions Obreres us convoquem a la pròxima manifestació en defensa del dret a un habitatge digne. La joventut continua enfrontant lloguers abusius, precarietat i falta d’accés a un habitatge estable. És hora d’alçar la veu i exigir solucions reals.

📅

 Quan: dissabte 5 d’abril

🕟

 Hora: 17.30 h

📍

 Punt de trobada: davant l’estàtua «Dona i Ocell«
(Carrer de Tarragona, 76, l’Eixample, 08015 Barcelona)

No podem continuar permetent que l’accés a l’habitatge sigui un privilegi en lloc d’un dret. Suma-t’hi i fem que se’ns escolti. Porta la teva pancarta, la teva energia i les teves ganes de lluitar.
Comparteix aquesta convocatòria i vine amb la teva gent. Junts i juntes som més forts.

Ens veiem al carrer!

Afilia’t! Contacta