Cartell Jornada El Feixisme Un Fenomen Global

El feixisme, un fenomen global

En els darrers anys hem vist com davant l’empitjorament de les condicions de vida arran de la crisi del 2008 …

assemblea oberta joves

Acció Jove de CCOO valora positivament el Pla de Foment de l’Ocupació Juvenil 2020-2023 (PFOJQ) i el Pla d’Acció 2020-2021 encabit en el mateix, presentats per l’Ajuntament de Barcelona

Des d’Acció Jove de CCOO volem fer una valoració del Pla de Foment de l’Ocupació Juvenil, presentat per l’Ajuntament de Barcelona, i destinat a pal·liar l’elevada taxa d’atur dels menors de 30 anys a la ciutat, així com de les greus situacions laborals i econòmiques derivades de la Covid-19. D’aquest PFOJQ penja un Pla d’Acció 2020-2021, que pretén donar una primera resposta a tots aquests efectes de la crisi sanitària contribuint a millorar l’ocupabilitat, la qualificació professional i la inserció laboral de la joventut de Barcelona.

anunci1

Acció Jove de CCOO de Catalunya denuncia el “Programa Singulars Jove, tu decideixes!” per què tracta el jovent com una mercaderia

Des d’Acció Jove de CCOO de Catalunya es vol denunciar el “Programa Singulars jove, tu decideixes!” perquè es considera que el seu lema i/o carta de presentació “Necessites personal? Contracta joves i rep fins a 5700€ de subvenció! ” és aberrant i no respon única i exclusivament a afavorir la inserció laboral de joves entre 16 i 29 anys en situació d’atur

banderes accio jove joves ccoo

La coordinadora d’Acció Jove de CCOO mostra al Parlament de Catalunya la crítica situació laboral i social del jovent a Catalunya

La coordinadora d’Acció Jove de CCOO de Catalunya, Irene Ortiz, ha comparegut davant la Comissió de Polítiques de Joventut del Parlament de Catalunya per informar sobre la situació de la desocupació juvenil des del punt de vista del sindicat i les reivindicacions que planteja aquesta organització de cara a revertir l’escenari de precarietat que viu i pateix el jovent a Catalunya.