CCOO reafirma el seu suport a l’acampada universitària per la pau a Palestina

CCOO reitera el seu ferm suport a l’acampada universitària en pro de la pau a Palestina, que s’ha consolidat com una impressionant demostració del compromís de la ciutadania de Catalunya, i especialment de la joventut organitzada, amb la causa palestina.

Des del primer instant, CCOO ha expressat el seu suport incondicional, amb la participació activa d’Acció Jove – Joves de CCOO a l’acampada. A més, en col·laboració amb Acció Jove, la Federació d’Educació de CCOO ha establert un punt de recollida de material logístic i alimentari a la seu nacional, i ha realitzat ja el primer lliurament avui mateix.

Creiem fermament que és compatible la diversitat d’expressions democràtiques i, en aquest sentit, instem les autoritats competents a trobar solucions que permetin mantenir aquesta expressió de solidaritat, també durant la jornada electoral del proper 12 de maig.

En un moment en què les amenaces d’incrementar els atacs militars contra la població civil per part de l’exèrcit israelià són cada cop més presents i en el qual la Conferència de Rectores i Rectors (CRUE) ha manifestat el compromís del conjunt de la comunitat universitària amb la pau, seria inacceptable tot intent d’impedir la continuïtat d’aquesta iniciativa.

Des de CCOO mantindrem la nostra activitat de defensa de la pau i la solidaritat fins a garantir el final del genocidi, el reconeixement de la sobirania del poble palestí i una pau duradora a Palestina.