Acció Jove – Joves de CCOO convoca les assemblees “Que ens escoltin” arreu del territori català

Durant els mesos de setembre i octubre, des d’Acció Jove – Joves de CCOO organitzem una sèrie d’assemblees arreu el territori català per recollir quines són les problemàtiques i les demandes de la joventut treballadora. Quan es finalitzin les assemblees, que s’estan fent a tot l’Estat, es farà un decàleg amb les demandes, problemàtiques i reptes que tenim i que s’assumiran al conjunt del sindicat.

Aquest procés participatiu és obert a tota l’afiliació del sindicat menor de 35 anys. Volem sentir, debatre i reflexionar sobre quines problemàtiques pateix la joventut treballadora per poder trobar solucions des de l’acció sindical i la nostra activitat sociopolítica. Només amb tu, podem fer possible que la societat ens escolti!

Us podeu apuntar a l’assemblea més propera al següent formulari d’inscripció

Assemblea Que Ens Escoltin Cornella
Assemblea Que Ens Escoltin Mataro V2