Acció Jove celebra la XXI edició de l’Escola Ángel Rozas al Prat del Llobregat

El cap de setmana del 18 i 19 de novembre, Acció Jove celebra la XXI edició de l’Escola Ángel Rozas al Prat del Llobregat

L’Escola Ángel Rozas d’enguany se celebrarà al Prat del Llobregat, acollida per la Unió Intercomarcal de CCOO del Baix Llobregat – Alt Penedès – Anoia – Garraf, un territori que ha estat històricament protagonista de nombroses lluites obreres.

Sota el lema d’#EmancipacióOConflicte, els eixos de formació de l’escola giraran al voltant de diferents qüestions d’interès sindical per al jovent treballador i per portar a terme la nostra acció sindical, i per aquest motiu els tallers es dividiran en temàtiques tecnicolaborals i sociopolítiques. Treballarem sobre la realitat del col·lectiu trans al món laboral, la història de Comissions Obreres de Catalunya, com entrar a empreses no organitzades i el funcionament de la negociació col·lectiva, entre d’altres. També tindrem l’oportunitat de compartir en diferents taules les experiències sindicals de joves que pertanyen a l’RLT dels seus centres.

Fins al dia 13 d’octubre les inscripcions seran obertes, així que si encara no t’hi has apuntat i tens menys de 35 anys no t’ho perdis!

Cartell Xxi Escola Angel Rozas
Horari Escola Ángel Rozas Horari Story