Working Class Festival

Un any més, escalfem motors pel Primer de Maig amb el Working Class Festival, la festa de la joventut treballadora! Aquest és un esdeveniment ludicoreivindicatiu que té com a objectiu visibilitzar el paper transformador de la cultura i la música, alhora que ho fem amb la importància de lluitar contra la precarietat juvenil.

La festa d’enguany se celebrarà el vespre d’aquest 30 d’abril a la sala Salamandra amb les actuacions de Sexenni i el DJ Set de Samantha Hudson. L’entrada és lliure i gratuïta, però és necessari fer reserva al web de Salamandra.

T’hi esperem!

Afilia’t! Contacta
Logotip de CCOO de Catalunya
Resum de privacitat

Aquest web utilitza cookies perquè puguem oferir-te la millor experiència d'usuari possible. La informació de les galetes s'emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer quan tornes a la nostra web o ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions del web trobes més interessants i útils.