Quatre resolucions congressuals aprovades

En el Congrés Constituent de CCOO d’Indústria de Catalunya, els delegats i delegades van aprovar quatre resolucions que es van presentar i debatre en el marc del congrés, i que us adjuntem a continuació.

1- Resolució organitzativa
Marian Pérez va ser l’encarregada de presentar aquesta resolució en la qual es detalla quina serà la composició i funcionament de CCOO d’Indústria de Catalunya, les seves estructures i òrgans de direcció en els diferents àmbits. La resolució es va aprovar per una amplíssima majoria.

2- Resolució d’Activitat sobre les Bases Programàtiques
Vicente Pardina va presentar aquesta resolució en la qual s’especifiquen els objectius que es marca la nova federació en els diferents àmbits d’actuació i recull les principals propostes a desenvolupar en cada un d’aquests àmbits, tenint en compte els plans d’acció aprovats per les dues federacions en el darrer congrés. La resolució es va aprovar per una amplia majoria.

3- Resolució sobre la dona a la indústria
En l’apartat de resolucions congressuals es va presentar aquesta resolució, al voltant del 8 de març, en la qual es recull el paper i la presència de la dona en la indústria, marcant com a un dels objectius principals de la nova federació l’impuls de la igualtat. Aquesta resolució es va aprovar per unanimitat.

4 – Resolució sobre les marxes per la dignitat
En l’apartat de resolucions congressuals també es va presentar aquesta resolució, en la qual es dóna suport i cobertura a les marxes per la dignitat, que el proper 22 de març arribaran a Madrid. La resolució va ser assumida pel congrés amb una modificació recollida en aquest document.