Comencem a preparar el 2n Congrés de CCOO d’Indústria de Catalunya

CCOO d’Indústria de Catalunya estem preparant el nostre procés congressual, que arrencarà a mitjan desembre, amb les assemblees de primer nivell, i culminarà amb el 2n Congrés de la federació, que se celebrarà els dies 2 i 3 de març de 2017, al Tecnocampus de Mataró, amb el lema “Fem indústria”. En aquest procés congressual, que s’emmarca en l’11è Congrés confederal i de CCOO de Catalunya, hi estan cridats a participar els més de 41.600 afiliats i afiliades de la federació.

Serà un procés congressual molt més participatiu, complint amb els compromisos assumits en el marc de l’Assemblea sindical oberta i la Conferència de Dones i Homes de CCOO de Catalunya. A més d’aprovar el Pla d’acció per al pròxim mandat, també es renovaran els òrgans de direcció de la federació i dels seus sindicats intercomarcals i àmbits funcionals.

En la reunió del Consell de la federació del 10 de novembre es va ratificar l’annex de les normes que han de regular el desenvolupament de tot el nostre procés congressual, així com les persones que integraran la Comissió de Ponències, la Comissió Tècnica i els membres nats aprovats per l’Executiva.