Es constitueix CCOO d’Indústria del Vallès Oriental – Maresme – Osona

Aquest divendres, 11 d’abril, s’ha constituït CCOO d’Indústria del Vallès Oriental – Maresme – Osona, en el marc d’un congrés extraordinari de fusió dels fins ara existents sindicats d’Indústria i de Fiteqa de CCOO del Vallès Oriental – Maresme i d’Osona. La nova organització neix amb al voltant de 6.150 persones afiliades i 1.190 delegats i delegades, i agrupa els treballadors i treballadores de les indústries metal·lúrgiques, químiques i afins, tèxtils, del vidre i la ceràmica, i dels sectors de l’energia i la mineria.

Juan Antonio Molano ha estat escollit secretari general de CCOO d’Indústria del Vallès Oriental – Maresme – Osona per una amplíssima majoria dels delegats i delegades que han participat en el congrés constituent, que s’ha celebrat a l’Auditori de Can Palots, de Canovelles. També han escollit la Comissió Executiva del nou sindicat comarcal i les seves representacions als consells de la federació i de la unió.

En el marc del congrés s’han presentat les resolucions organitzativa i d’activitat, i hi ha hagut les intervencions del secretari general de CCOO del Vallès Oriental – Maresme – Osona, Lalo Plata, i de CCOO d’Indústria, Javier Pacheco, que han abordat els reptes que el sindicat té a partir d’ara i han advocat per una nova manera de fer sindicalisme més propera i més útil, per ser allà on és realment necessari, al carrer, a les empreses… per continuar sent la primera força sindical.

Amb el congrés d’avui s’ha posat punt i final al procés congressual de fusió d’Indústria i Fiteqa i ara toca mirar endavant per afrontar els importants reptes que tenim per situar la indústria en el centre de la recuperació econòmica, tenint com a eix fonamental la defensa de l’ocupació i la indústria en un marc de canvi de model productiu.

Galeria d’imatges del congrés