Santi Vidal és el nou coordinador del Barcelonès de CCOO d’Indústria de Catalunya

El 26 de març s’ha constituït el nou àmbit del Barcelonès de CCOO d’Indústria de Catalunya, en el marc d’una conferència congressual de fusió en la qual han participat 112 delegats i delegades de la comarca provinents de les antigues federacions d’Indústria i Fiteqa que, a més d’escollir el nou coordinador, han triat la representació del Barcelonès al Consell de CCOO d’Indústria de Catalunya.

Santi Vidal ha estat escollit pràcticament per unanimitat com a coordinador del Barcelonès de CCOO d’Indústria de Catalunya, un àmbit territorial que agrupa 7.256 persones afiliades i 1.201 delegats i delegades. En la seva intervenció va destacar que l’equip de persones que integra el Barcelonès continuarà treballant com fins ara, però amb més forces i recursos, per garantir les millors condicions laborals per als treballadors i treballadores de la indústria de la comarca i guanyar en afiliació i representació per ser més eficaços en aquesta lluita.

En el marc de la conferència, Manuel Candeal va presentar un informe que recollia les principals xifres del Barcelonès en termes d’afiliació, representativitat, volum d’empreses i treballadors. També va intervenir en la conferència Javier Pacheco, secretari general de CCOO d’Indústria de Catalunya, que va incidir en els reptes que hem d’afrontar a partir d’ara i que cal continuar en la mobilització i fer que aquesta sigui massiva i va fer una crida a la participació en l’assemblea de seccions sindicals convocada el proper 5 d’abril a Madrid, en la manifestació del 6 d’abril “Per una Catalunya social” i en les manifestacions del Primer de Maig.

Pacheco va recordar que la nostra cultura de negociació i mobilització s’ha de basar en la militància activa i el compromís de tots els que formem les CCOO d?indústria envers els treballadors i treballadores de la indústria i la defensa dels seus drets i condicions laborals.

Galeria d’imatges del congrés