Vicente Moya encapçala la direcció de CCOO d’Indústria de Tarragona

El passat 21 de març es va celebrar el Congrés Constituent de CCOO d’Indústria de Tarragona, amb el qual es van fusionar els antics sindicats d’Indústria i Fiteqa de la província de Tarragona. El congrés es va fer a la Riera de Gaià i hi van participar 98 delegats i delegades que van escollir els nous òrgans de direcció per unanimitat. Vicente Moya va ser escollit secretari general de CCOO d’Indústria de Tarragona i encapçala la Comissió Executiva, que està formada per 7 persones més el secretari general, i la representació al Consell de CCOO d’Indústria de Catalunya.

Durant el congrés, José Manuel Martín Álvarez, antic secretari general d’Indústria, va presentar un document de balanç de la negociació col·lectiva sectorial a la província, i va destacar el treball conjunt fet per les dues organitzacions en aquests anys. Per la seva banda, Vicente Moya, antic secretari general de Fiteqa, va presentar un informe d’afiliació i representació. També van intervenir en el congrés el secretari d’Organització de CCOO de Tarragona, Joan Canela, i el secretari general de CCOO d’Indústria de Catalunya, Javier Pacheco.

Totes les intervencions van fer esment en el fet que ara toca mirar endavant i continuar treballant com fins ara en la defensa dels interessos dels treballadors i treballadores de la indústria, i que amb aquesta fusió es podrà fer en millors condicions i més garanties, sent més útils a aquells als quals representem.

CCOO d’Indústria de Tarragona neix amb prop de 630 delegats i delegades i al voltant de 3.400 persones afiliades, i té per endavant un repte important en defensa de l’ocupació i del teixit industrial de la província.

Galeria d’imatges del congrés