Tot apunt per engegar el procés congressual de CCOO d’Indústria de Catalunya

A mitjan mes de desembre arrenca el procés congressual de CCOO d’Indústria de Catalunya, en el qual estan cridades a participar les més de 41.600 persones afiliades a la nostra federació.

Entre el 12 de desembre d’aquest any i el 20 de gener de 2017 es faran les assemblees congressuals de primer nivell a les empreses i centres de treball i les transversals a les comarques (antigues agrupacions de restes). En aquesta primera fase, a més de debatre i fer aportacions als documents congressuals, s’escolliran els delegats i delegades que participaran en els congressos o conferències dels sindicats intercomarcals o àmbits funcionals d’Indústria.

Durant el mes de febrer de 2017 se celebraran els congressos i conferències dels sindicats intercomarcals i àmbits funcionals d’Indústria, en els quals, a més de renovar els seus òrgans de direcció i aprovar els documents propis, s’escolliran les delegacions que participaran en els congressos de les unions territorials corresponents i en el 2n Congrés de la federació, que tindrà lloc els dies 2 i 3 de març a Mataró.

Calendari resumit del procés congressual