Carles Asensio, escollit coordinador de CCOO d’Indústria de les Terres de Lleida

Aquest 3 d’abril s’ha celebrat la conferència constituent de CCOO d’Indústria de les Terres de Lleida, amb la qual s’han fusionat els fins ara existents sindicats d’Indústria i de Fiteqa a la província i en la qual han participant una cinquantena de delegats i delegades. La nova organització neix amb 200 delegats i delegades i agrupa al voltant de 12.000 treballadors i treballadores de les indústries metal•lúrgiques, químiques i afins, tèxtils, del vidre i la ceràmica, i dels sectors de l’energia i la mineria.

Carles Asensio ha estat escollit coordinador de CCOO d’Indústria de les Terres de Lleida i també s’ha escollit la delegació d’aquest àmbit territorial al Consell de la federació. En la seva intervenció ha incidit que amb la fusió iniciem una nova etapa que ens ha de permetre treballar més i millor en els sectors industrials de la província.

En el marc de la conferència també hi han intervingut els secretaris generals de CCOO d’Indústria de Catalunya, Javier Pacheco, i de CCOO de les Terres de Lleida, Jaume Sellés, que han recordat els objectius d’aquest procés de fusió, per adaptar l’organització a la realitat existent per ser més eficaços i reforçar el paper del sindicat allà on és més necessari.

El nou sindicat arrenca amb uns reptes molt importants i ambiciosos per davant, per donar un nou impuls a la política sindical en els diferents sectors industrials que engloba, tenint com a eix fonamental la defensa de l’ocupació i la indústria en un marc de canvi de model productiu.

Galeria d’imatges de la conferència