CCOO de Catalunya valora com un gran èxit l’assemblea final celebrada avui en el marc del procés d’Assemblea sindical oberta

Avui dissabte, 7 de novembre, s’ha fet l’acte final de l’Assemblea sindical oberta, procés de debat de CCOO de Catalunya iniciat el passat mes de maig. L’assemblea s’ha celebrat al pavelló poliesportiu Marina – Besòs, a Sant Adrià de Besòs, on la direcció del sindicat ha assumit l’ordenació de les 25 propostes de debat més votades, organitzades en 5 eixos.

Les empreses de recol·locació reflexionen sobre el sindicat i el seu paper

En el marc de l’Assemblea sindical oberta, CCOO d’Indústria de Catalunya ha considerat interessant conèixer de primera mà com veuen les empreses de recol·locació el sindicat, quins aspectes creuen que s’han de canviar o que es poden millorar i quina és la seva opinió respecte del paper que ha de tenir el sindicat en la negociació col·lectiva i en la definició de lleis i plans estratègics i la seva participació en consells d’administració.

Diari de l’Assemblea Sindical Oberta (núm. 7)

Entre els aspectes que es destaquen hi ha la demanda que el sindicat mantingui aquesta dinàmica de participació quan acabi el procés de l’ASO i la preocupació per organitzar dins el indicat els nous col·lectius de treballadors i treballadores amb condicions precàries.

Diari de l’Assemblea sindical oberta (núm. 6)

S’ha fet la segona explotació provisional de l’enquesta de l’Assemblea sindical oberta sobre prop de tres mil enquestes processades (tres vegades més que en la primera explotació) i els resultats mantenen les mateixes pautes. En relació amb l’actuació i la política del sindicat el punt més valorat és la “No-discriminació per raó de sexe, origen o orientació sexual”. Entre les prioritats de millora de les condicions laborals destaca “Tenir estabilitat en el lloc de treball”.

Diari de l’Assemblea sindical oberta (núm. 5)

Com a novetat d’aquesta setmana hi ha l’enviament de l’enquesta amb la “Lluita Obrera” a casa de tots els afiliats i les afiliades. Per això, convidem a tothom que no ho hagi fet encara que ompli l’enquesta en paper i la retorni mitjançant el sobre de “franqueig pagat” que adjuntem amb la tramesa de la nostra revista.

Diari de l’Assemblea sindical oberta (núm. 4)

En la primera aproximació de resultats sobre les 1.000 primeres enquestes omplertes, les valoracions són en general positives, en especial les referides a les propostes de renovació del sindicat. En relació amb les condicions laborals es prioritza el salari i l’estabilitat en el lloc de treball. Pel que fa a facilitar la participació es posa l’èmfasi en què els horaris de les reunions siguin compatibles amb la vida laboral i la familiar.