Diari de l’Assemblea sindical oberta (número 1)

– El dia 4 de maig, i com a continuació dels actes del nostre 50è aniversari, es va iniciar l’Assemblea sindical oberta, que és el procés per debatre i decidir com volem que sigui el sindicat dels propers 50 anys.

– Ja tenim més de 1.000 enquestes omplertes via web o dipositades a les urnes que hi ha als locals del sindicat arreu de Catalunya. Participa-hi i, si encara no ho has fet; omple l’enquesta de l’Assemblea sindical oberta!

– S’han fet les primeres assemblees obertes. A Cornellà de Llobregat el dia 22 de maig s’hi van aplegar 225 persones per parlar i reflexionar de participació, sobretot de gent jove, de rendiment de comptes en relació amb les hores sindicals, de participació en els moviments socials, de sindicalisme de proximitat o de la cooperació sindical entre grans i petites empreses.

– Ja tenim els primers articles i reflexions, que pots trobar a la web. Els darrers són de Manolo Fages i Ghassan Saliba.

– També han començat els debats externs en els quals reflexionem sobre els models sindicals europeus. Fa unes setmanes vam celebrar el primer debat amb Krister Andersson, secretari general del sindicat LO de la regió sud-est de Suècia.