L’etiqueta #CCOOAssembleaOberta és trending tòpic durant l’acte final de l’Assemblea oberta

#CCOOAssembleaOberta

Ho hem tornat a fer: com ja acostuma a ser “tradició” cada cop que concentrem sindicalistes de CCOO de Catalunya en un espai o en una activitat “central”, el passat dissabte 7, i en el marc de l’acte final de l’Assemblea sindical oberta, vam tornar a ser protagonistes a les xarxes socials, principalment a Twitter.

L’impacte de la nostra etiqueta, #CCOOAssembleaOberta, durant el matí del dissabte va ser força notable, i es va situar com un dels TT de la zona de Barcelona durant bona part del matí (de l’inici de l’assemblea al migdia).

Durant l’assemblea es van produir un gran nombre de piulades però sobretot de repiulades amb molta participació de la gent de l’assemblea, la qual cosa va provocar que el que fèiem transcendís més enllà de les parets del pavelló: 2 milions d’impactes potencials, més de 200.000 visualitzacions de l’etiqueta amb 272 usuaris i usuàries fent piulades o repiulades (amb una mitjana de 5,49 piulades “per cap”).

Feu clic per veure l’informe de repercussió de l’acte final de l’Assemblea sindical oberta a Twitter.