Les empreses de recol·locació reflexionen sobre el sindicat i el seu paper

En el marc de l’Assemblea sindical oberta, CCOO d’Indústria de Catalunya ha considerat interessant conèixer de primera mà com veuen les empreses de recol·locació el sindicat, quins aspectes creuen que s’han de canviar o que es poden millorar i quina és la seva opinió respecte del paper que ha de tenir el sindicat en la negociació col·lectiva i en la definició de lleis i plans estratègics i la seva participació en consells d’administració.

Per aquesta raó, s’ha entrevistat amb representants de diferents empreses de recol·locació amb les quals ha coincidit en processos de negociació d’expedients de regulació d’ocupació, concretament es tracta de Lee Hecht Harrison, Randstat, Moa PI Group i GRI.

Per a CCOO d’Indústria el debat obert ha resultat molt interessant. Us deixem aquí un resum de trobada, on es recullen els aspectes més destacats sobre els quals han opinat i debatut.

Entrevista oberta amb empreses de recol·locació