Diari de l’Assemblea sindical oberta (núm. 6)

• El dia 4 de maig, i com a continuació dels actes del nostre 50è aniversari, es va iniciar l’Assemblea sindical oberta que és el procés per debatre i decidir com volem que sigui el sindicat dels propers 50 anys.

• Ja hem superat les 3.200 enquestes omplertes per afiliades i afiliats del sindicat via web o dipositades a les urnes que hi ha als locals de CCOO arreu de Catalunya.
Ara comencen a arribar les respostes a les enquestes que vam enviar amb la Lluita Obrera, fins al moment més de 200. Si encara no l’has contestat, t’animem a fer-ho.

S’ha fet la segona explotació provisional de l’enquesta de l’Assemblea sindical oberta sobre prop de tres mil enquestes processades (tres vegades més que en la primera explotació) i els resultats mantenen les mateixes pautes. En relació amb l’actuació i la política del sindicat el punt més valorat és la “No-discriminació per raó de sexe, origen o orientació sexual“. Entre les prioritats de millora de les condicions laborals destaca “Tenir estabilitat en el lloc de treball“.

• Algunes de les últimes assemblees obertes realitzades durant aquests últims dies són les d’Olot, Lloret, Flix, Mollet, Granollers o Valls. Continuen també a bon ritme les assemblees de centre de treball.

Cal destacar també la trobada amb entitats que es va fer a Granollers i el seminari de participació fet en el marc de l’Escola d’Estiu de CCOO de Catalunya.

• Us deixem una de les opinions que ha sortit als debats celebrats fins ara:

“Cal més flexibilitat organitzativa per adaptar-se als canvis a les empreses, que van molt ràpids.”