CCOO celebra l’assemblea final del procés d’Assemblea sindical oberta

Demà dissabte, 7 de novembre, al pavelló Marina – Besòs, de Sant Adrià de Besòs

Demà dissabte, 7 de novembre, a partir de les 10.30 hores, CCOO de Catalunya celebrarà una assemblea multitudinària a Sant Adrià de Besòs. Aquesta trobada significa el final del procés d’Assemblea sindical oberta engegat al passat mes de maig: s’hi votaran les principals propostes debatudes, que seran assumides per la direcció del sindicat.

L’assemblea, retransmesa en directe per Internet des de la web www.ccoo.cat, tindrà lloc al pavelló poliesportiu Marina Besòs de Sant Adrià de Besòs (c/ Dolores Ibárruri, s/n), i hi intervindran companys i companyes de seccions sindicals de CCOO així com el secretari general de CCOO de Catalunya, Joan Carles Gallego.

Precisament, Joan Carles Gallego atendrà els mitjans de comunicació al mateix pavelló, a les 10.00 hores.

Adjuntem informació a manera de resum del que ha estat el procés d’Assemblea sindical oberta:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 6 de novembre de 2015

Agenda:
Dissabte 7 de novembre de 2015
10.00 hores (declaracions); 10.30 hores (assemblea)
Pavelló poliesportiu Marina Besòs – c/Dolores Ibárruri, s/n. Sant Adrià de Besòs

Web de l’Assemblea sindical oberta