Servei Lingüístic

El Servei Lingüístic de CCOO de Catalunya s’encarrega de promoure l’ús de la llengua catalana dins de la nostra organització i, per extensió, a tot l’àmbit de treball. El sindicat ha adoptat quatre resolucions sobre llengua: la primera, sobre normalització lingüística (1994); la segona, sobre el nou marc legal per a l’ús de les llengües oficials a Catalunya (1997); la tercera, sobre llengua i ciutadania (2006), i l’última, en defensa de la llengua catalana i per la promoció del seu ús social (2022).

Des del Servei Lingüístic garantim que la documentació que s’elabora dins del sindicat té una bona qualitat lingüística. És per això que oferim un servei de correcció i traducció de documents per a les organitzacions que en formen part. També promovem accions de dinamització, com el desenvolupament de materials, l’adhesió a campanyes generals (per exemple, voluntariat lingüístic) i l’organització de cursos de català.

Contacta amb nosaltres

Servei central
Via Laietana, 16, 5a

Terres de Lleida