Cooperació

Fundació Pau i Solidaritat

El sindicat treballa el tema de la cooperació a través de la Fundació Pau i Solidaritat, que promou la defensa dels drets humans laborals al món a través de la cooperació sindical i transformadora.

És una organització no governamental per al desenvolupament (ONGD) que coopera amb organitzacions sindicals i populars de tot el món. Defensa els drets humans laborals al món i dona suport a la cooperació sindical al desenvolupament.

Via Laietana, 16, 5a planta

Agenda 2030 des de la perspectiva sindical

Baner Ods Pau I Solidaritat

Qui som i què fem a la fundació?

Solidaritat amb Colòmbia

Catàleg de recursos

La cooperació sindical i transformadora la construïm entre totes i tots. En vols ser part? Et proposem diferents alternatives. Fes-hi una ullada!

Exposicio Treballadores Domestiques Migrants Liban

Les treballadores domèstiques migrants al Líban

Aquesta exposició acosta la realitat de les treballadores domèstiques migrants al Líban sotmeses a la kafala  i com la cooperació sindical ha contribuït a garantir la defensa efectiva dels seus drets.

Solidaritat I Compromis Drets Del Treballador Alfons Lopez

Cooperació sindical: solidaritat i compromís

Amb aquesta exposició volem difondre les raons per les quals les organitzacions sindicals actuem  en l’àmbit de la cooperació  i la importància i resultats de la cooperació sindical.

Exposicio Dona I Treball

Dona i treball

Aquest documental analitza la situació de les dones treballadores a Colòmbia, especialment les que s’ocupen en els sectors més precaritzats.

Exposicio Treballadores Fundacio Pau I Solidaritat

Treballadores del món

Aquest documental analitza la situació de les dones a Catalunya, Colòmbia, Egipte, Palestina i els Balcans.

Indignaland

INDIGNALAND

La instal·lació Indignaland és la terra del treball indigne, on l’explotació i l’exclusió s’estenen amb la complicitat de governs i empreses: hores de treball infinites, precarietat laboral, treball infantil i discriminació de gènere. És la terra on la veu del moviment sindical se silencia amb la violència. Un desert sense drets ni humanitat, on les persones no valen res i tot s’hi val.

Dona I Treball Una Historia De Precarietat I Lluita

Dona i treball. Una història de precarietat i lluita

Aquesta exposició analitza la situació de vulnerabilitat i precarietat  de les dones colombianes i la importància del seu empoderament sindical, laboral i social per fer-hi front.

Jornada Ods 2022

L’Agenda 2030 des de la visió sindical

El treball digne com a motor d’impuls dels ODS

En aquesta exposició  volem acostar l’Agenda 2030 des de la visió sindical. Per això s’identifiquen els principals reptes per al sindicalisme per a la seva consecució i la centralitat i la legitimitat del moviment sindical per aconseguir-ho.

Agenda 2030 A Colombia

L’Agenda 2030 a Colòmbia: ODS 5 i ODS 8

En aquesta exposició volem donar a conèixer la situació actual a Colòmbia en relació a l’ODS 5 i 8 i la importància del moviment sindical per contribuir a la consecució efectica dels ODS.

Exposicio Violencia Antisindical Fundacio Pau I Solidaritat

Violència antisindical

Aquesta exposició fa un recorregut a la violència antisindical que es perpetra cada dia al món contra els defensors i defensores dels drets humans laborals i contra la classe treballadora.  Al llarg de l’exposició es poden conèixer casos de violència  antisindical d’aquí i del món.

Participacio En Fires Fundacio Pau I Solidaritat

Participació en fires o mostra d’entitats

Si heu de participar en una fira o una mostra d’entitats, podeu sol·licitar materials per a les vostres paradetes.