Concentracions davant les seus de CCOO de tot l’Estat en suport del poble palestí

Aquest dimecres, 29 de novembre, a les 12 h, davant les seus de CCOO

CCOO de Catalunya ha organitzat, aquest dimecres 29 de novembre, diverses concentracions davant les seus del sindicat a Catalunya com a mostra de suport al poble palestí.

Les concentracions seran a partir de les 12 del migdia i formen part de la mobilització organitzada a escala nacional per CCOO per tal de mostrar el rebuig del sindicat a l’escalada de violència d’Israel contra tot el poble palestí.

En l’últim mes, més d’un milió i mig de persones palestines s’han vist obligades a abandonar casa seva i, només a la Franja de Gaza, la xifra de persones assassinades ja supera les vint mil, de les quals més de vuit mil són infants.

Cal aturar aquest genocidi!

Llibertat Per A Palestina Vertical