Campanya d’emergència amb el Líban

Distribució del fons recaptats a la “Campanya d’emergència al Líban”que han permès atendre a les persones afectades per l’explosió del port de Beirut.

cartell jornada ods 2020

CCOO de Catalunya acull una jornada sobre “Els Objectius de Desenvolupament Sostenible. Un acostament des del sindicalisme”, amb la participació d’Unai Sordo, Luca Visentini i Javier Pacheco

El proper dijous 12 de novembre tindrà lloc la jornada ‘Els Objectius de Desenvolupament Sostenible. Un acostament des del sindicalisme’ organitzada conjuntament per la Confederació Europea de Sindicats, CCOO d’Espanya, CCOO de Catalunya i la Fundació Pau i Solidaritat de CCOO de Catalunya i amb el finançament de la Comissió Europea.

logo pau solidaritat petit

CCOO de Catalunya i la Fundació Pau i Solidaritat del sindicat denuncien la violència antisindical de què són víctimes els sindicalistes de Colòmbia

El dia 26 d’octubre del 2020, a Colòmbia, Enrique Rivas, sindicalista de la Federación Colombiana de Trabajadores de la Educación (FECODE) va rebre, al seu domicili una corona, ciris i llibres litúrgics amb el nom de cada membre de l’Executiva de la FECODE i del president de la Central Unitaria de Colombia (CUT), Diógenes Orjuela.

CCOO de Catalunya i la Fundació Pau i Solidaritat se solidaritzen amb la Federació Nacional de Sindicats de Treballadors i Assalariats del Líban (FENASOL) i amb el poble libanès

La Fundació Pau i Solidaritat, des del 2015 promou la cooperació sindical al Líban amb FENASOL, organització sindical que promou la construcció d’una societat basada en la justícia social a través de la defensa i exigència dels drets humans laborals de la classe treballadora, especialment dels sectors més vulnerables com són les treballadores domèstiques migrants i la població refugiada.