Els drets laborals també són drets humans! Dia Internacional dels drets humans

El 10 de desembre es commemora el Dia Internacional dels Drets Humans. Encara que l’article 23 de la Declaració Universal dels Drets Humans reconeix que els drets laborals i les llibertats sindicals també són drets humans, i que els posteriors tractats internacionals en matèria de drets així ho recullen, actualment els drets laborals i el lliure exercici són els drets més vulnerats al món.

Per això, avui, 10 de desembre, des de la Fundació Pau i Solidaritat de CCOO Catalunya, reivindiquem la defensa dels drets laborals i de les llibertats sindicals com a eix vertebrador de:


– La democràcia

– La igualtat de gènere

– La justícia social

– Les condicions de vida i de treball dignes

Afilia’t! Contacta
Logotip de CCOO de Catalunya
Resum de privacitat

Aquest web utilitza cookies perquè puguem oferir-te la millor experiència d'usuari possible. La informació de les galetes s'emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer quan tornes a la nostra web o ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions del web trobes més interessants i útils.