3a edició del Cicle Àfrica en Positiu

D’entre les activitats d’enguany, hi ha una taula rodona, un espectacle cultural, una presentació de llibre i un cinefòrum

Torna el cicle bianual Àfrica en Positiu, organitzat per diferents entitats amb activitat a Terrassa i que tenen projectes a l’Àfrica, entre les quals hi ha la nostra fundació, Pau i Solidaritat. La resta d’organitzacions que hi participen són ACAU, Amics dels Infants del Marroc, IMA, Associació Demé, Església Evangèlica Unida de Terrassa, Fundació Camins, Escola Pia, Microcrèdits Solidaris per Àfrica, Observatori dels Drets Socials de Terrassa i World Vision. El cicle es du a terme amb la col·laboració de la Regidoria de Cooperació de l’Ajuntament de Terrassa i la Diputació de Barcelona.

Whatsapp Image 2025 10 20 At 09.15.32
Whatsapp Image 2025 10 20 At 09.15.31 (1)
Whatsapp Image 2025 10 20 At 09.15.31
Afilia’t! Contacta