CCOO valora positivament la sentència que declara la readmissió obligatòria dels 3 treballadors acomiadats per SLM

CCOO d’Indústria de Catalunya valora molt positivament aquesta sentència, ja que dona la raó als arguments defensats pel Gabinet Tècnic i Jurídic del sindicat, que ha portat el cas. Amb la readmissió dels treballadors ha quedat palesa la persecució sindical que han patit aquestes tres persones per defensar els drets i les condicions laborals del conjunt de treballadors i treballadores de SLM-T12.

3es Jornades Jurídiques de Dret Laboral i Sindical

S’hi tractaran temes com la regulació de la desconnexió digital, l’adaptabilitat i previsibilitat de la jornada laboral, el dret de vaga, la problemàtica de les càmeres de seguretat i la geolocalització en les relacions laborals o el registre de jornada, entre d’altres.

CCOO guanya una sentència que declara nul l’acomiadament d’una treballadora per vulneració de drets fonamentals i discriminació per raó de gènere

La sentència número 30/2019 del Jutjat Social número 2 de Terrassa declara la nul·litat de l’acomiadament d’una treballadora, al mateix temps que condemna l’empresa a la readmissió immediata i a l’abonament de 12.500 euros en concepte de danys i perjudicis per vulneració de drets fonamentals i discriminació per circumstàncies de sexe. La sentència va ser dictada el passat 4 de febrer.