Assemblea sindical oberta de CCOO de Catalunya

Dolors Llobet: "Cap a la segona Assemblea sindical oberta de CCOO de Catalunya"

Article publicat al 'Diari del Treball' el dilluns 20 de gener del 2020.

més informació »

Balanç del 2019, objectius per al 2020 i presentació de la segona Assemblea sindical oberta (ASO)

Trobada de premsa (9 de gener de 2020).

més informació »

Aprovada la Carta de convocatòria de la segona Assemblea sindical oberta

El Consell nacional de CCOO de Catalunya del passat dia 19 de desembre va aprovar la carta de convocatòria de la segona Assemblea sindical oberta, que s'iniciarà a partir de l'1 de gener de 2020 i que torna a obrir un espai per a la deliberació, en un context socioeconòmic i polític complicat per la classe treballadora, on el sindicat ha de pensar bé la direcció de les seves passes.

més informació »

Balanç de la primera Assemblea sindical oberta

Ara fa 4 anys que vam tancar la primera ASO, un procés de participació obert a l'afiliació, a entitats i gent amiga que tenia la pretensió de repensar el sindicat després de la pitjor crisi econòmica en democràcia i les seves conseqüències en la societat i el món del treball. Ens proposàvem compartir amb molta gent les preguntes que la societat ens traslladava. Hem de donar comptes a l'afiliació de què va representar i quins resultats està donant la primera ASO.

més informació »

Memòria de la primera Assemblea sindical oberta

L'assemblea ha definit quines són les propostes i les formes de lluita i d'organització que ens serviran per fer front als nous reptes en relació amb les condicions de treball i vida, i fer que CCOO continuï sent el sindicat útil per construir un futur de drets i igualtat.