Ja podeu consultar les vostres respostes a les preguntes de l’ASO

Demà finalitza l’Assemblea sindical oberta, un procés participatiu en què han participat milers de persones al llarg dels últims mesos per seleccionar democràticament les propostes que seran els eixos centrals del proper Congrés de CCOO de Catalunya. Gràcies a la vostra participació, s’han seleccionat les 25 propostes que es votaran demà a l’acte final de l’Assemblea sindical oberta al Pavelló de la Vall d’Hebron.

Durant aquestes setmanes us hem enviat preguntes sobre cada eix de l’ASO: Joves, El temps és vida, Igualtat per a tothom i Salari i condicions de treball. Vosaltres heu prioritzat quins eren els temes més importants per tractar.

Ara que aquest procés ha acabat i està tancat, ja podeu consultar les vostres respostes, les quals tractarem en el proper Congrés de CCOO de Catalunya.