Pau i Solidaritat

No pot haver-hi desenvolupament socialment just sense Drets Humans Laborals.

La Fundació Pau i Solidaritat és l'instrument de CCOO de Catalunya per fer cooperació internacional i sensibilitzar els treballadors i treballadores del nostre país.

Adoptem la forma d’ONG per al desenvolupament i disposem de l’estructura federativa i territorial de CCOO amb responsables i grups de treball arreu de Catalunya.

Fes-te soci o sòcia i col·labora amb la Fundació!

Fundació Pau i Solidaritat

Via Laietana, 16, 7a planta
Fax. 93 481 28 57
pauisolidaritat@ccoo.cat

Manifest conjunt de la Jornada Mundial pel Treball Digne 2017

En aquesta desena edició, des de la Fundació Pau i Solidaritat de CCOO de Catalunya volem reafirmar el nostre suport i compromís en la lluita global pel treball digne arreu del món.

més informació »

Debat sobre el treball digne al món i el paper del moviment sindical

Demà dijous, 5 d'octubre, a les 18.30 hores, a la seu del sindicat a Barcelona, amb Javier Pacheco, secretari general.

Setmana del Treball Digne

Amb motiu de la celebració del 7 d'octubre, Jornada Mundial pel Treball Digne, la Fundació Pau i Solidaritat de CCOO Catalunya ha organitzat una sèrie d'activitats al llarg de la setmana compresa entre el 2 i el 6 d'octubre, sota el lema “setmana del treball digne” per reivindicar la defensa del treball digne i la lluita contra la precarietat.

NOV.

Programa sindical: CCOO número 245. 'La trampa del treball a temps parcial'