Pau i Solidaritat

No pot haver-hi desenvolupament socialment just sense Drets Humans Laborals.

La Fundació Pau i Solidaritat és l'instrument de CCOO de Catalunya per fer cooperació internacional i sensibilitzar els treballadors i treballadores del nostre país.

Adoptem la forma d’ONG per al desenvolupament i disposem de l’estructura federativa i territorial de CCOO amb responsables i grups de treball arreu de Catalunya.

Fes-te soci o sòcia i col·labora amb la Fundació!

Fundació Pau i Solidaritat

Via Laietana, 16, 5a planta
Fax. 93 481 28 57
pauisolidaritat@ccoo.cat

Xerrada "Dona i treball a Palestina"

Demà dimarts, 28 de maig, a les 18.00 hores, a la seu de CCOO a Barcelona.

més informació »

Últim número de la revista 'Món solidari'

En un context mundial de trencament de la multilateralitat en les relacions internacionals i de manifestes actuacions insolidàries i irresponsables per part de governs i polítics, la cooperació i la solidaritat es fan cada vegada més necessàries per mantenir-nos “humans”. La solidaritat i la cooperació de CCOO de Catalunya són més necessàries encara, ja que volen ser un instrument transformador i aportar les eines imprescindibles per a l'emancipació de tothom.

més informació »

Debat "Els drets laborals també són drets humans"

Dilluns, 10 de desembre, a les 18.30 hores, a la seu de CCOO a Barcelona.

més informació »

CCOO Catalunya i la Fundació Pau i Solidaritat denuncien les amenaces de mort contra Juana Magaly Ambrocio membre del Movimiento Sindical, Indígena y Campesino Guatemalteco (MSICG)

El MSICG és l'organització sindical amb la què, la Fundació Pau i Solidaritat, ha vingut desenvolupant la cooperació sindical i transformadora a Guatemala en els últims 10 anys per promoure la defensa dels drets humans laborals de la classe treballadora al país

més informació »

CCOO de Catalunya i la Fundació Pau i Solidaritat denuncien les amenaces de mort contra Gladis Angélica Moreira del Cid, del Movimiento Sindical, Indígena y Campesino Guatemalteco (MSICG)

Membre de la direcció nacional del sindicat de Guatemala.

més informació »

Promoció de la defensa dels drets humans laborals, socials i dels pobles indígenes a Guatemala
Amb el cofinançament de la Diputació de Lleida, Catalunya, Espanya

Diputació de Lleida