CCOO i Càritas signen un conveni de col·laboració per reforçar la xarxa solidària i donar suport a l’Economat de Vilanova i la Geltrú

El conveni vol reforçar el treball compartit dues entitats de trajectòries diferents, amb valors compartits, per enfortir els espais socials que articulen respostes a la crisi actual. Ho volen fer a través d’accions de voluntariat solidari, ajuda mútua, donació de recursos alimentaris i activitats de sensibilització. L’acte de signatura tindrà lloc el dijous 29 d’octubre a les 13 hores a l’Economat de Vilanova i la Geltrú (carrer Recreo 6-14), a càrrec de Ramon E. Carbonell Pujol, Director de Càritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat i Albert Rodríguez, coordinador de CCOO al Garraf.

CCOO que porta molts anys articulant la seva XAS (xarxa d’acció solidària) fent campanyes de recollida de material escolar a l’inici de curs i joguines al Nadal, recentment ha creat a la comarca del Garraf un punt d’informació, assessorament i suport a persones i famílies amb risc de vulnerabilitat social. Amb aquesta iniciativa farà una campanya informativa i de sensibilització, adreçada als seus més de 2500 persones afiliades, seccions sindicals i comitès d’empresa on té presència, perquè promoguin entre altres accions de suport, voluntariat i campanyes de recaptes d’aliments a les empreses fent aportacions de donació en espècies que seran donades íntegrament a l’Economat de Vilanova i la Geltrú.

CCOO lliura aquesta setmana el material escolar recollit a través de la XAS (Xarxa d’Acció Solidària) a les escoles Ignasi Iglesias de Cornellà i Pau Casals de Viladecans

La Xarxa Acció Solidaria (XAS), impulsada per CCOO del Baix Llobregat – Alt Penedès -Anoia i Garraf ha tancat la 8a campanya de recollida de material escolar a centres educatius de les comarques amb més de 300 kilos.

El material recollit per persones afiliades, membres de comitès d’empresa, seccions sindicals, on destaca el compromís de la secció sindical de CCOO de Cofidis, s’ha repartit aquesta setmana a les EscoIes Ignasi Iglesias de Cornellà i Pau Casals de Viladecans.

CCOO lliura aquesta setmana el material escolar recollit a través de la XAS (Xarxa d’Acció Solidària) a l’Escola Joan Maragall de Vilanova del Camí

La Xarxa Acció Solidaria (XAS), impulsada per CCOO del Baix Llobregat-Alt Penedès-Anoia i Garraf ha tancat la 8a campanya de recollida de material escolar a centres educatius de les comarques amb més de 300 kilos.
El material recollit per persones afiliades, membres de comitès d’empresa, seccions sindicals, on destaca el compromís de la secció sindical de CCOO de Cofidis, s’ha repartit aquesta setmana a la EscoIa Joan Maragall a Vilanova del Camí, on Alfred Simó, responsable del Sindicat d’Educació a l’Anoia va fer entrega del material al director de l’escola, Guillem Duocastella.

La Xarxa d’Acció Solidària de CCOO augmenta significativament la seva activitat durant el 2018 en la recollida de joguines i material escolar

La Xarxa d’Acció Solidària de CCOO (XAS) ha desenvolupat al 2018, les dues campanyes anuals, tant la recollida de material escolar (de juny a setembre) i la campanya de joguines (20 de novembre al 31 de desembre), la primera sota el lema “s’ha de garantir a tots els nens i nenes l’oportunitat de desenvolupar els seus estudis en dignitat i igualtat” i la segona “cap nen i nena sense joguina, Stop joguines sexistes i violentes”.