La Unió UI BLLAPAG entrega més de 40 capses de material escolar

Dins de la Campanya de la Xarxa d’Acció Solidària 2018

Un any més i amb l’ajuda dels treballador i treballadores, dels comitès d’empresa i de l’aportació de algunes empreses, CCOO del Baix Llobregat – Alt Penedès – Anoia – Garraf hem aconseguit recollir més de 40 capses de material escolar dins de la campanya de la Xarxa d’Acció Solidària.

Aquest any la distribució del material recollit s’ha fet a tres escoles de la comarca del Baix Llobregat, ubicades a barris amb alt risc d’exclusió social: Escola Anselm Clavé de Cornellà, Escola Els Convents de Martorell i Escola Jaume Balmes del Prat de Llobregat.

Com cada any la campanya ha estat un èxit amb les aportacions individuals d’afiliats i afiliades i la col•laboració de les empreses i comitès d’empresa de Cofidis, Technip, Dronas 2002, Faurecia i Cobega embotelladora.

Aquest valors de solidaritat i compromís son els que fan de CCOO una organització al servei de la classe treballadora. Amb aquesta campanya aconseguim un any més posar el nostre granet de sorra. GRÀCIES!!!!!!!