La Xarxa Acció Solidària inicia la 6a campanya de recollida de material escolar

Del 15 de juny al 15 de setembre

La Xarxa Acció Solidària (XAS) inicia la 6a campanya de recollida de material escolar. La Xarxa Acció Solidària organitza anualment una campanya de recollida de material escolar amb punts de recollida als locals del sindicat CCOO de les nostres comarques i a les empreses a través de les delegacions i la representació dels treballadors i treballadores.

La campanya es fa sota el lema “S’ha de garantir a tots els nens i nenes l’oportunitat de desenvolupar els seus estudis en dignitat i igualtat”. El material recollit es distribuirà a les escoles públiques dels municipis de les nostres comarques amb alt risc d’exclusió social.

La llista de material per recollir és la següent:

– LLAPIS
– GOMES
– BOLÍGRAFS
– MOTXILLES
– CERES DE COLORS
– MAQUINETES
– RETOLADORS
– ESTOIGS
– CINTA ADHESIVA
– QUADERNS
– FOLIS
– LLIBRETES
– ALTRE MATERIAL FUNGIBLE

La campanya de la Xarxa Acció Solidaria durarà fins al 15 de setembre. Posteriorment, conjuntament amb la Federació d’Educació del nostre territori es lliurarà el material escolar a escoles públiques amb alumnat més desfavorit.

Per adherir-se a aquestes campanyes i concretar la vostra col·laboració com a comitè d’empresa, podeu posar-vos en contacte amb el responsable de Xarxa Acció Solidària de CCOO VORMAROS:

Jordi Comas

Telèfon: 609 361 734
Adreça electrònica: [email protected]

Xarxa Acció Solidària
La Xarxa Acció Solidària, XAS, és un instrument de CCOO per a la solidaritat obrera, popular, progressista, laica, d’atenció a la sensibilització i de foment de la cultura sindical solidària. Fem una crida a tots els afiliats i afiliades de CCOO a tot el territori de Catalunya i a les empreses a participar i a organitzar la campanya de recollida de material escolar.

Feu clic per veure el cartell de la 6a campanya de recollida de material escolar de la Xarxa Acció Solidària