“Cap nen i nena sense joguines”

Campanya de la XAS de recollida de joguines, 2019

Un any més la Xarxa d’Acció Solidària (XAS), promoguda per CCOO, entre altres entitats, inicia la campanya de Nadal 2019, amb el lema “Cap nen i nena sense joguina”. És una campanya de recollida de joguines que s’ha iniciat el 10 de novembre i acabarà el 20 de desembre.

Cal destacar que en aquesta campanya de joguines no s’acceptaran joguines sexistes o que fomentin la violència.

Les joguines es poden portar als punts de recollida habilitats en diferents locals del sindicat CCOO al territori:

GRANOLLERS | C. Pius XII, 5-7
Horari: de dilluns a dijous de 9 h a 14 h i de 15 h a 19 h i  divendres de 9 h a 14 h

MATARÓ | C. Castaños,120
Horari: de dilluns a dijous de 9 h a 13 h i de 15 h a 19 h i divendres de 9 h a 13 h

VIC | Pl. Lluís Companys, 3
Horari: de dilluns a dijous de 9 h a 13 h i de 16 h a 19 h i divendres de 9 h a 13 h

També us animem a organitzar la recollida a la vostra empresa o centre de treball.

Amb aquestes iniciatives la XAS vol fomentar la solidaritat obrera i popular envers els que més pateixen les conseqüències de les desigualtats socials, que és part de la tradició i dels valors del moviment sindical i concretament de CCOO de Catalunya. A més fomenta la reutilització i socialització de les joguines.

Per qualsevol consulta podeu adreçar-vos a: [email protected]

Feu clic aqui per veure el cartell de la campanya.