Centre d'Informació per a Treballadors Estrangers

www.ccoo.cat/citeEl Centre d’Informació per a Treballadors Estrangers (CITE) és una associació promoguda per CCOO de Catalunya que dóna assessorament en matèria d’estrangeria, mobilitat internacional i sobre els drets socials i laborals de les persones immigrades. Per realitzar aquesta tasca, el CITE compta amb el suport de diferents administracions de tots els nivells i altres entitats.

Des de la xarxa d’oficines del CITE, s’ofereix, de manera gratuïta:

- Assessorament i orientació sobre la Llei d’estrangeria.
- Tramitació de permisos de treball, de residència, de reagrupament familiar...
- Informació sobre el procediment d’accés a la nacionalitat.
- Informació sobre primera acollida i coneixement de l’entorn.
- Assessorament sobre mobilitat internacional de treballadors,
- Formació i sensibilització en temes vinculats al fet migratori.
- Impartició del mòdul de coneixements laborals previst a la Llei d'acollida de Catalunya.

CITE
Via Laietana, 16
08003 - Barcelona
telèfon 93 481 27 20

Per a consultes sobre estrangeria, tramitació de documents o mobilitat internacional, adreça't a les nostres oficines del CITE de CCOO de Catalunya.

Notícies

CCOO de Catalunya posa en marxa el Servei d'Assessorament per a Treballadores de la Llar i les Cures

SAT-Llar.

més informació »

La Federació de Construcció i Serveis de CCOO de Catalunya constitueix l'Àmbit de Treballadores de la Llar i les Cures

Amb aquesta decisió, el sindicat vol reforçar la seva capacitat d'incidència per donar resposta a les demandes de les treballadores del sector.

més informació »

Incrementa la precarietat i indefensió dels treballadors i treballadores estrangers en el primer semestre del 2020

Durant el primer semestre del 2020, i sota els efectes de l'estat d'alarma, des de les 33 oficines del CITE, Centre d'Informació per a Treballadors Estrangers de CCOO de Catalunya, distribuïdes arreu de Catalunya es van atendre 5.962 persones, que van realitzar 8.971 visites i plantejar 14.858 consultes.

més informació »

Ets treballador o treballadora de repartiment a domicili en bicicleta?

Per inscriure-t'hi has d'enviar un missatge de Whatsapp al 697 507 795 Les persones participants rebran gratuïtament material de protecció per a ciclistes. S'oferirà una sessió d'informació per a resoldre dubtes d'estrangeria i laborals.

més informació »

Informe sobre les condicions de vida de les treballadores centreamericanes de la llar i les cures a Barcelona

Aquest informe és conseqüència del treball conjunt del sindicat CCOO de Catalunya i del Centre d'Informació per a Treballadors Estrangers (CITE) amb diferents entitats de dones immigrades treballadores de la llar, iniciat ara fa més de tres anys per visibilitzar la realitat del sector i promoure accions per dignificar-lo.

més informació »

CCOO ofereix assessorament i suport a la família del doctor Chalco, metge argentí de l'Hospital de Martorell mort per COVID-19

El sindicat recorda que darrera les xifres de contagiats i morts per coronavirus hi ha persones.

més informació »

CCOO de Catalunya reclama més recursos humans i materials per agilitar la resolució dels expedients de petició d'asil

Amb motiu de la celebració demà dissabte del Dia Internacional de les Persones Refugiades -que va ser instituït per l'ONU al 2001 per denunciar la situació que vivien milions de persones refugiades i desplaçades arreu del mon- des de CCOO de Catalunya volem denunciar els impediments i amenaces que pateixen els procediments de protecció internacional d'aquelles persones obligades a abandonar els seus països per motius religiosos, polítics, ètnics, d'orientació sexuals, entre altres.

més informació »

CCOO de Catalunya dona suport a la declaració de la taula de ciutadania i immigració de la Generalitat de Catalunya

Arran de la situació de crisi sanitària generada per la Covid19, que com estem veient dia rere dia té efectes devastadors en l'àmbit social i laboral, des de CCOO de Catalunya hem reclamat a totes les administracions l'adopció de mesures extraordinàries per abordar l'extrema necessitat de les persones estrangeres sense autorització administrativa residents a Catalunya

més informació »

Article de Cristina Rodríguez, secretària general de CCOO de Lleida sobre la campanya de la fruita d'enguany

Titulat: "Campanya de la fruita 2020 a les terres de Lleida".