Centre d'Informació per a Treballadors Estrangers

www.ccoo.cat/citeEl Centre d’Informació per a Treballadors Estrangers (CITE) és una associació promoguda per CCOO de Catalunya que dóna assessorament en matèria d’estrangeria, mobilitat internacional i sobre els drets socials i laborals de les persones immigrades. Per realitzar aquesta tasca, el CITE compta amb el suport de diferents administracions de tots els nivells i altres entitats.

Des de la xarxa d’oficines del CITE, s’ofereix, de manera gratuïta:

- Assessorament i orientació sobre la Llei d’estrangeria.
- Tramitació de permisos de treball, de residència, de reagrupament familiar...
- Informació sobre el procediment d’accés a la nacionalitat.
- Informació sobre primera acollida i coneixement de l’entorn.
- Assessorament sobre mobilitat internacional de treballadors,
- Formació i sensibilització en temes vinculats al fet migratori.

CITE
Via Laietana, 16
08003 - Barcelona
telèfon 93 481 27 20

Per a consultes sobre estrangeria, tramitació de documents o mobilitat internacional, adreça't a les nostres oficines del CITE de CCOO de Catalunya.

Notícies

CCOO de Catalunya reclama igualtat de drets i oportunitats per a tota la ciutadania

Amb motiu del Dia Internacional de les Persones Migrades, el 18 de desembre.

més informació »

El blog d'en Joan Carles Gallego: "Acollir és enriquir i construir"

El secretari general de CCOO de Catalunya parla de la crisi migratòria a la Mediterrània i de la campanya Casa Nostra Casa Vostra.

més informació »

Diferents entitats i organitzacions socials presenten la campanya ‘Casa Nostra, Casa Vostra' d'acollida als refugiats

Demà dimarts, 29 de novembre, a les 10.30 hores, al Teatre Lliure de Barcelona, amb presència de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya.

Transparència al CITE de CCOO de Catalunya

El Centre d'Informació per a Treballadors Estrangers de CCOO de Catalunya (CITE - CCOO) fa públiques les seves memòries econòmiques, els seus estatuts i la composició de la Junta seguint els criteris de transparència que segueix CCOO de Catalunya des de fa anys.

més informació »

La Xarxa d'Acció Solidària (XAS) distribueix de nou material escolar a escoles públiques de Catalunya

Promoguda per CCOO de Catalunya.

més informació »

Jornada de treball per l'eradicació de la pobresa

Demà divendres, 7 d'octubre, a partir de les 9.30 hores, a la Facultat de Nàutica de la UPC, a Barcelona.

Informe 2016 sobre la situació laboral de la població estrangera a Catalunya

Elaborat pel CERES (Centre d'Estudis i Recerca Sindicals) de CCOO.

més informació »

CCOO presenta la Memòria del Centre d'Informació per a Treballadors Estrangers del primer semestre del 2016

CCOO de Catalunya ha presentat en roda de premsa la Memòria del CITE, el Centre d'Informació per a Treballadors Estrangers, del primer semestre del 2016 . Es tracta d'un informe que analitza la situació de les persones immigrants a Catalunya i la mobilitat internacional dels treballadors i treballadores catalans, a partir de les dades recollides a les oficines que el centre té arreu de Catalunya.