Centre d'Informació per a Treballadors Estrangers

www.ccoo.cat/citeEl Centre d’Informació per a Treballadors Estrangers (CITE) és una associació promoguda per CCOO de Catalunya que dóna assessorament en matèria d’estrangeria, mobilitat internacional i sobre els drets socials i laborals de les persones immigrades. Per realitzar aquesta tasca, el CITE compta amb el suport de diferents administracions de tots els nivells i altres entitats.

Des de la xarxa d’oficines del CITE, s’ofereix, de manera gratuïta:

- Assessorament i orientació sobre la Llei d’estrangeria.
- Tramitació de permisos de treball, de residència, de reagrupament familiar...
- Informació sobre el procediment d’accés a la nacionalitat.
- Informació sobre primera acollida i coneixement de l’entorn.
- Assessorament sobre mobilitat internacional de treballadors,
- Formació i sensibilització en temes vinculats al fet migratori.
- Impartició del mòdul de coneixements laborals previst a la Llei d'acollida de Catalunya.

CITE
Via Laietana, 16
08003 - Barcelona
telèfon 93 481 27 20

Per a consultes sobre estrangeria, tramitació de documents o mobilitat internacional, adreça't a les nostres oficines del CITE de CCOO de Catalunya.

Notícies

CCOO participarà a la manifestació en suport als vaixells de Proactiva Open Arms

Dissabte, 19 de gener, a les 16 hores, des de la Delegació del Govern a Barcelona (c/ Mallorca, 278).

més informació »

Marxa en solidaritat amb les persones migrants, per la igualtat de drets i la llibertat de circulació

Demà dissabte, 15 de desembre, a les 12.30 h, roda de premsa al Museu de l'Exili de la Jonquera, i a les 16.30 h, marxa des del Pertús fins a la frontera.

més informació »

Debat "Els drets laborals també són drets humans"

Dilluns, 10 de desembre, a les 18.30 hores, a la seu de CCOO a Barcelona.

més informació »

CCOO de Catalunya denuncia l'assassinat d'Edras Ezequiel de la Rosa Morales, representant del Movimiento Sindical, Indígena y Campesino Guatemalteco (MSICG)

El MSICG és una organització sindical de Guatemala amb la qual la Fundació Pau i Solidaritat de CCOO Catalunya impulsa la seva cooperació sindical per la defensa de la classe treballadora al país.

més informació »

Presentació a Girona de l'estudi "La situació laboral de la població estrangera a Catalunya. Treballadores de la llar estrangeres"

Demà dijous, 25 d'octubre, a les 18 h, a la seu de CCOO a Girona (c/Miquel Blay, 1).

més informació »

CCOO de Catalunya s'adhereix a la iniciativa "Som una Europa acollidora, deixeu-nos acollir!"

Aquesta iniciativa pretén recollir un milió de signatures aquesta tardor en favor d'un canvi en les politiques migratòries europees.

L'oficina del CITE a Tarragona: assessorament gratuït en temes d'estrangeria

Un any més, l'oficina del CITE de CCOO de Catalunya a Tarragona ha rebut el suport de l'Ajuntament de Tarragona. Aquest suport garanteix la continuïtat de l'Oficina del CITE a Tarragona des d'on es dona assessorament gratuït en matèria d'estrangeria. A més, des de l'oficina del CITE també es fan assemblees informatives sobre drets i deures laborals i sobre el marc jurídic d'estrangeria adreçades a treballadors i treballadores estrangers i actuacions de sensibilització de la ciutadania sobre la realitat del fet migratori a Catalunya.

L'oficina del CITE a Girona: assessorament gratuït en temes d'estrangeria

Un any més, l'oficina del CITE de CCOO de Catalunya a Girona ha rebut el suport de la Diputació de Girona. Aquest suport garanteix la continuïtat de l'oficina del CITE a Girona des d'on es dona assessorament gratuït en matèria d'estrangeria. A més, des de l'oficina del CITE també es fan assemblees informatives sobre drets i deures laborals i sobre el marc jurídic d'estrangeria adreçades a treballadors i treballadores estrangers i actuacions de sensibilització de la ciutadania sobre la realitat del fet migratori a Catalunya.

CCOO de Catalunya presenta la memòria del CITE del primer semestre del 2018

CCOO de Catalunya ha presentat en roda de premsa la Memòria del primer semestre del 2018 del Centre d'Informació per a Treballadors Estrangers del sindicat. Es tracta d'un informe que s'elabora cada semestre amb dades recollides a les seves oficines arreu de Catalunya i que permet analitzar la situació de les persones immigrants a Catalunya.

més informació »

El president del Parlament rebrà les alumnes del mòdul de coneixements de la societat catalana que imparteix el CITE de CCOO de Catalunya

Diumenge 22 de juliol.