Centre d'Informació per a Treballadors Estrangers

www.ccoo.cat/citeEl Centre d’Informació per a Treballadors Estrangers (CITE) és una associació promoguda per CCOO de Catalunya que dóna assessorament en matèria d’estrangeria, mobilitat internacional i sobre els drets socials i laborals de les persones immigrades. Per realitzar aquesta tasca, el CITE compta amb el suport de diferents administracions de tots els nivells i altres entitats.

Des de la xarxa d’oficines del CITE, s’ofereix, de manera gratuïta:

- Assessorament i orientació sobre la Llei d’estrangeria.
- Tramitació de permisos de treball, de residència, de reagrupament familiar...
- Informació sobre el procediment d’accés a la nacionalitat.
- Informació sobre primera acollida i coneixement de l’entorn.
- Assessorament sobre mobilitat internacional de treballadors,
- Formació i sensibilització en temes vinculats al fet migratori.

CITE
Via Laietana, 16
08003 - Barcelona
telèfon 93 481 27 20

Per a consultes sobre estrangeria, tramitació de documents o mobilitat internacional, adreça't a les nostres oficines del CITE de CCOO de Catalunya.

El blog d'en Joan Carles Gallego: "Acollir és enriquir i construir"

El secretari general de CCOO de Catalunya parla de la crisi migratòria a la Mediterrània i de la campanya Casa Nostra Casa Vostra.

més informació »

Diferents entitats i organitzacions socials presenten la campanya ‘Casa Nostra, Casa Vostra' d'acollida als refugiats

Demà dimarts, 29 de novembre, a les 10.30 hores, al Teatre Lliure de Barcelona, amb presència de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya.

Transparència al CITE de CCOO de Catalunya

El Centre d'Informació per a Treballadors Estrangers de CCOO de Catalunya (CITE - CCOO) fa públiques les seves memòries econòmiques, els seus estatuts i la composició de la Junta seguint els criteris de transparència que segueix CCOO de Catalunya des de fa anys.

més informació »

La Xarxa d'Acció Solidària (XAS) distribueix de nou material escolar a escoles públiques de Catalunya

Promoguda per CCOO de Catalunya.

més informació »

Jornada de treball per l'eradicació de la pobresa

Demà divendres, 7 d'octubre, a partir de les 9.30 hores, a la Facultat de Nàutica de la UPC, a Barcelona.

Informe 2016 sobre la situació laboral de la població estrangera a Catalunya

Elaborat pel CERES (Centre d'Estudis i Recerca Sindicals) de CCOO.

més informació »

CCOO presenta la Memòria del Centre d'Informació per a Treballadors Estrangers del primer semestre del 2016

CCOO de Catalunya ha presentat en roda de premsa la Memòria del CITE, el Centre d'Informació per a Treballadors Estrangers, del primer semestre del 2016 . Es tracta d'un informe que analitza la situació de les persones immigrants a Catalunya i la mobilitat internacional dels treballadors i treballadores catalans, a partir de les dades recollides a les oficines que el centre té arreu de Catalunya.

El CITE commemora els seus 30 anys

L'1 de juliol va tenir lloc, al CaixaFòrum, l'acte de celebració del 30è aniversari del Centre d'Informació per a Treballadors Estrangers (CITE) de CCOO de Catalunya. Trenta anys construint igualtat i ciutadania, una tasca que no hauria estat possible sense el suport i la col·laboració de diferents entitats, administracions i institucions públiques.

més informació »

CCOO de Catalunya valora molt positivament la decisió de l'Ajuntament de Barcelona d'ordenar el cessament de l'activitat del CIE de la Zona Franca

Des de CCOO de Catalunya volem fer arribar la nostra satisfacció davant la decisió de l'Ajuntament de Barcelona d'ordenar el cessament de l'activitat del Centre d'Internament d'Estrangers (CIE) de la Zona Franca de Barcelona, ja que aquesta instal·lació no té una llicència d'activitat i no compleix les normes de seguretat contra incendis. Aquesta decisió provisional ha de permetre el tancament definitiu d'aquesta instal·lació.

CCOO celebra el 30è aniversari de la fundació del CITE

Divendres 1 de juliol, a les 10.30 h, al CaixaFòrum de Barcelona.

Commemoració dels 30 anys del CITE

Acte al CaixaFòrum de Barcelona, el divendres 1 de juliol de 2016.

més informació »

Manifestació a Barcelona pels refugiats, amb el lema ‘Obriu fronteres, volem acollir!'

Diumenge 19 de juny, a les 18 hores, a la plaça Universitat.

més informació »

Concentració a Barcelona, davant de la Delegació del Govern, per cridar ‘SOS refugiades'

Diferents entitats, sindicats i partits convoquem aquest acte demà, 15 de juny, en el marc del Dia Internacional del Refugiat.

Programa sindical de CCOO a Televisió de Catalunya: 'CITE, 30 anys'

Emès pel Canal 33 la nit del diumenge 12 de juny del 2016.

més informació »

El blog d'en Joan Carles Gallego: "Refugi per dret"

El secretari general de CCOO de Catalunya, Joan Carles Gallego, parla dels drets de les persones migrants i refugiades.

Concentració a Barcelona per cridar 'SOS refugiades'

Dimecres 15 de juny, a les 18.30 h, davant la Delegació del Govern.

DES.
2016

Programa sindical: CCOO número 236, 'Es pot fer ara. Per uns pressupostos socials'

Canal 33