imatge plorant forestals

Profunda consternació a CCOO de Catalunya per la mort de dos membres del cos d’Agents Rurals, vinculats al sindicat, a mans d’un caçador

CCOO de Catalunya viu una profunda consternació per la mort avui de dos agents rurals presumptament a mans d’un caçador a la població d’Aspa (Lleida), que ha estat detingut pels Mossos d’Esquadra. Segons ha informat l’Agrupació d’Agents Rurals de CCOO, un d’ells havia estat delegat de CCOO entre els anys 2012 i 2014 i l’altre era delegat de prevenció des del mes de desembre.

CCOO lamenta l’accident laboral mortal a Quart (Gironès) d’un treballador de l’empresa Refrigeración Casassas

El passat dimarts 8 de març es va produir un accident laboral d’un treballador de l’empresa Refrigeración Casassas, S.A. -dedicada a instal·lació i manteniment de fred industrial-desplaçat a la població de Quart (Gironès), amb el resultat del treballador mort. L’accident va passar a unes instal·lacions situades a la Ctra. C-65, km 25, quan l’operari va caure des d’un sostre de 5 metres en perdre l’equilibri a l’hora de prendre mides